בְּדָמַיִךְ חַיֵּי

מרגש: זה השם שקראו לבן של נפטר הקורונה

בירושלים התקיימה היום שמחת הברית לבנו של הרב אטיאס, שנפטר לפני כחצי שנה, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. לרק הנולד קראו - אורי שמעון - וזו הסיבה לקריאת השם (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
שמחת הברית, היום (צילום: רפי מור יוסף)

תיעוד מרגש ב'כיכר השבת': היום (ראשון) נערכה שמחת הברית לבנו של הרב יעקב אוריאל אטיאס ז"ל מבית שמש, שנפטר לפני כחצי שנה, מנגיף הקורונה בגיל 42 בלבד.

האירוע נערך באולמי 'ויסטה - מול החומה' בירושלים. ויקרא שמו בישראל: אורי שמעון.

  • רוצים לסייע למשפחה ולשמוע עוד על האסון? לחצו כאן

ל'כיכר השבת' נודע כי, לפני שנה כשהיה לבני הזוג אטיאס שלוש בנות, הם עלו לציון רבי שמעון בר יוחאי והתפללו בדמעות שיוולד להם בן זכר - הם התחייבו שאם יוולד להם בן הם יקראו לו על שמו של התנא האלוקי - אכן כך היה. השם הראשון אורי הוא - ראשי תיבות של האב המנוח 'יעקב אוראל'.

"הלב מתפוצץ מאושר ומהול בהמון עצב ובכי", אמרה אחותו נחמה אטיאס -שראבני בשיחה 'כיכר השבת' כשנולד התינוק, "יעקב אחי ז"ל כמה חיכית ורצית בן זכר - שבועיים לפני שהורדמת בכית לאמא מי יעזור ליוכבד לגדל את הילד? ידעת מה שאנחנו לא ידענו. השארת לנו המשכיות שרק נשאר לנו לחבק ולהתנחם".

המנוח ז"ל, לא סבל ממחלות רקע, ומיד עם אשפוזו, במחלקת הקורונה בבית החולים 'אסף הרופא', הוא הורדם והונשם. במשך שלושה שבועות נלחמו הרופאים על חייו - עד שהשיב את נשמתו ליוצרה.

כזכור, לאחר פטירתו, בתו יעל, בת ה-10, קראה לעם ישראל ללכת להתחסן נגד הקורונה כדי למנוע סיכון של אחרים. "אם אתם באמת אוהבים ודואגים לאנשים החשובים לכם", היא אמרה בדמעות, "תלכו להתחסן ואל תסכנו אחרים. רק זה יעזור לנו לנצח את הקורונה המטופשת הזאת", הוסיפה הבת, שהתייתמה בגיל כה צעיר מאביה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר