"מחבקים את המשפחה"

התגובות על פטירת הלוחם בראל שמואלי ז"ל: "קיוונו לנס"

ראש הממשלה, ראש האופוזיציה, שר הביטחון, שר החוץ סמוטריץ' ודרעי, שיגרו הודעות אבל, לאחר שנודע על פטירתו של לוחם מג"ב בראל שמואלי ז"ל • כל הניחומים (דיין האמת)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנפגע לפני כשבוע במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה, נפטר היום (שני) בבית החולים, נתניהו, בנט וגנץ הספידו אותו.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הספיד ממקום מושבו בהוואי: "נשבר הלב. אני ורעייתי שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב שנפל בהגנה על המדינה. בימים האחרונים התפללנו יחד עם כל עם ישראל לרפואתו. קיווינו לנס, אך לצערנו הנורא מכל קרה. אנחנו מחבקים את יוסי וניצה ואת כל המשפחה".

"בראל נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה. לעולם לא נשכח את גבורתו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד", הוסיף נתניהו.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד: "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד. בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים".

שר הביטחון בני גנץ ניחם: "בראל חדריה שמואלי, מטובי בניה של המדינה, נפל בהגנה על המולדת ותושבי הדרום. רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, אך הבשורה הקשה הגיעה ואיתה כאב גדול. בשם מערכת הביטחון, אני שולח תנחומים מעומק ליבי להוריו ולבני משפחתו. שלא תדעו עוד צער".

שר החוץ, יאיר לפיד: "הלב של כולנו עם משפחתו וחבריו של לוחם מג״ב, בראל חדריה שמואלי שמת מפצעיו לאחר שנפגע בשבוע שעבר מירי ברצועת עזה. שולח תנחומים וכח למשפחתו, בראל היה לוחם בנשמתו, מי יתן ודרכו תתן לכם מעט נחמה. ‏יהי זכרו ברוך".

ח"כ אריה דרעי הגיב: "מתוך צער ויגון רב, אני משתתף בכאבה הגדול של משפחת חדריה - שמואלי על פטירת בנם הגיבור בראל הי״ד שנרצח בידי בני עוולה. ‏בראל ז"ל איחד את כל העם בתפילות ובדמעות לרפואתו, והוא ייזכר כגיבור אציל נפש שמסר את נפשו למען עם ישראל. ‏מן השמים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד. ‏יהי זכרו ברוך".

מרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין: "קיבלתי בכאב גדול את הבשורה על מותו של לוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי, שנפל בעת שהגן על בטחון אזרחי ישראל. אני מבקש להביע תנחומים מעומק ליבי להוריו, ניצה ויוסי, ולכל משפחתו. ליבי נשבר.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, אמר: "הלב נשבר מהידיעה על מותו של בראל חדריה שמואלי ז"ל. לוחם ואיש מיוחד שנלחם 9 ימים ארוכים בפצעים האנושים שספג מידי המחבל ברצועת עזה. ‏תנחומיי למשפחתו הדואבת, לכוחות משמר הגבול ולמשטרת ישראל. ‏יהי זכרו ברוך"

ח"כ מיכל וולדיגר אמרה בתגובה לפטירתה: "ברוך דיין האמת. נפילתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי הי"ד, קורעת לב. אסור לנו ליתן לאויבנו לפגוע בלוחמינו. תגובת צה"ל מוכרחה להיות מכה קשה לחמאס ולארגוני הטרור כולם".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "ברוך דיין האמת. בכינו, התפללנו וקיוונו להחלמתו. אך לצערינו הגיעה הידיעה המרה מבית החולים סורוקה על פטירתו של חייל צה"ל בראל חדריה שמואלי ז"ל ואני משתתף בצערה העמוק של המשפחה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הגיעה העת לנקמה. ממשלת ישראל חייבת להחזיר את ההרתעה ולגבות מהחמאס מחיר כבד. על בנט וגנץ להורות על חיסולו של מנהיג החמאס אסמאעיל הנייה עוד הלילה".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "יחד עם רבבות עמך בית ישראל אנו מרכינים ראשנו בכאב עצום על נפילתו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי הי"ד. תפילותיהם של מאות האלפים יעמדו לזכותו, לזכות משפחתו ולזכות עם ישראל כולו. שנדע ימים טובים יותר".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "עצב רב עם הבשורה על מותו של הלוחם סמ"ר בראל חדריה שמואלי שנפצע אנוש בגבול רצועת עזה. אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי: "בראל ז"ל היה לוחם במשך שנתיים, חמישה חודשים ותשעה ימים. שנתיים וחמישה חודשים לחם בטרור ובפשיעה ותשעה ימים נלחם על חייו. בראל ז"ל היה לוחם אמיץ עם יכולות פיקוד והובלה מרשימות שלא פעם סיכן את חייו למען ביטחון אזרחי ישראל. מפקדיו מספרים שהיו מתווכחים ביניהם עם מי הוא יצא לפעילות, כולם רצו אותו לצידם. תנחומים למשפחתו, למפקדיו ולחבריו לנשק שהיו במשך כל הימים האחרונים לצד מיטתו.

"בראל שרצה תמיד להיות בחזית, בחר לשרת ביחידת המסתערבים של מג"ב מתוך שליחות גדולה ואהבת המדינה. על ערכים אלו נמשיך לחנך דורות של שוטרים ולוחמים שינציחו את דרכו במלחמה העיקשת וחסרת הפשרות של משטרת ישראל בטרור ובפשיעה. יהי זכרו ברוך".

ח"כ משה אבוטבול: "אני כואב ודואב על הילקחו לגנזי מרומים של גיבור ישראל בראל חדריה - שמואלי ה׳ יקום דמו. תנחומיי למשפחתו ולהוריו היקרים שיחיו: מן השמים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד. יהי זכרו ברוך. ‏אני קורא לממשלת ישראל לא להיכנע לטרור".

השר אביגדור ליברמן כתב: "אני מצר מאוד על מותו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי. בראל היה לוחם שנלחם עד הרגע האחרון במאבק על ביטחון המדינה ובימים האחרונים גם על חייו. אני שולח חיזוקים ותנחומים למשפחתו היקרה. ‏יהיה זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר