אחרי הבשורה המרה

הלוחם בראל שמואלי יובא הלילה למנוחות

שמונה ימים לאחר שנפצע באורח קשה בגבול עזה, הלילה יובא למנוחות הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל. מצבו של הלוחם התדרדר אתמול, ובביה"ח נאלצו לקבוע את מותו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אחרי הבשורה הקשה על פטירתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי, שנפגע במהלך פעילות מבצעית לפני כשבוע, יובא הלוחם בן ה-21 למנוחות הערב (שני) בשעה 21:30 אל בית העלמין הצבאי בקריית שאול בתל אביב.

כזכור, במהלך השבת שעברה, בפעילות של הלוחם בגדר בצפון רצועת עזה, נתקל הכוח בירי משטח הרצועה, ירי שגרם לפציעתו של בראל באורח אנוש. בראל פונה למרכז הרפואי סורוקה, שם אושפז בשמונת הימים האחרונים במחלקת טיפול נמרץ.

מדוברות בית החולים נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי שפונה לבית החולים לפני כשבוע, לאחר שנורה בראשו בגבול רצועת עזה. הצוות הרפואי נלחם על חייו והוא עבר מספר ניתוחים במהלך אישפוזו".

"חרף המאמצים הרבים ובשל הפציעה הקשה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

ראש הממשלה נפתלי בנט ספד ואמר "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד. בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים".

שר הביטחון בני גנץ כתב: "בראל חדריה שמואלי, מטובי בניה של המדינה, נפל בהגנה על המולדת ותושבי הדרום. רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, אך הבשורה הקשה הגיעה ואיתה כאב גדול. בשם מערכת הביטחון, אני שולח תנחומים מעומק ליבי להוריו ולבני משפחתו. שלא תדעו עוד צער."

יו"ר האופוזיציה נתניהו ספד ואמר "נשבר הלב. אני ורעייתי שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב שנפל בהגנה על המדינה. בימים האחרונים התפללנו יחד עם כל עם ישראל לרפואתו. קיווינו לנס, אך לצערנו הנורא מכל קרה. אנחנו מחבקים את יוסי וניצה ואת כל המשפחה. בראל נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה. לעולם לא נשכח את גבורתו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד".

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב ספד גם הוא וכתב כי "הלב נשבר מהידיעה על מותו של בראל חדריה שמואלי ז״ל. ‏לוחם ואיש מיוחד שנלחם 9 ימים ארוכים בפצעים האנושים שספג מידי המחבל ברצועת עזה. ‏תנחומיי למשפחתו הדואבת, לכוחות משמר הגבול ולמשטרת ישראל. ‏יהי זכרו ברוך".

מטעם מג"ב נמסר: "משמר הגבול מרכין את ראשו לזכרו של הלוחם סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל שנפל בעת לחימה בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. בראל ז"ל התגייס למשמר הגבול וביצע את הכשרת הלוחמים במחזור מרץ 2019, לאחר הכשרת הלוחמים יצא לקורס מסתערבים במג"ב ולאחר מכן שובץ ביחידת המסתערבים (ימ"ס) של מג"ב דרום."

"במהלך שירותו ביחידה ביצע בראל ז"ל קורס צלפים ושימש כצלף בימ"ס. הלוחם היה שותף בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית. לאחר כשבוע ימים שנלחם בגבורה על חייו תוך ניסיונות של הצוות הרפואי של סורוקה להצלת חייו, נקבע מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר