יריב לוין תוקף:

"שקד ואלקין, הצבעה נגד לא מנקה אתכם מאחריות"

ח"כ יריב לוין במתקפה נגד השרים זאב אלקין ואיילת שקד שהצביעו נגד מתווה הכותל בשל העובדה שלא הוצג מתווה להר הבית: "אף אחד לא מתרשם מהצבעתכם" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השרים שקד ואלקין (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

יו"ר סיעת 'הליכוד' ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, במתקפה נגד שר השיכון זאב אלקין ושרת הפנים איילת שקד שהצביעו נגד מתווה הכותל בשל העובדה שלא הוצג מתווה להר הבית: "אף אחד לא מתרשם מהצבעתכם".

לדבריו: "הממשלה שאתם חברים בה מפחדת לאכוף את הוראות הבריאות על תפילות המוסלמים, ומטילה מגבלות רק על יהודים. פחדנות ואפליה פסולה שפוגעת בבריאות של כולנו".

לוין הוסיף ותקף: "הצבעתכם נגד החלטה אומללה אחת מני רבות לא משנה את האחריות ההיסטורית שאתם נושאים בה להקמת ולקיום ממשלת השמאל והמחדל הזו. אף אחד לא מתרשם מהצבעתכם חסרת החשיבות היום. הצביעו נגד הממשלה הרעה הזו באי אמון ותאפשרו להפיל אותה. זו האחריות שלכם וזה מה שהציבור הלאומי מצפה מכם".

כזכור, השר אלקין אמר אמש: "הצבעתי עכשיו בקבינט הקורונה (יחד עם השרה איילת שקד) נגד מגבלות על תפילות בכותל בגלל שההחלטה הפרידה את מעמד הכותל ממעמד הר הבית. בסבבים הקודמים שני המקומות הוחרגו מהתקנות וזכו לטיפול מיוחד. אין שום הגיון ליישם מגבלות קורונה בכותל ולא להתייחס במקביל למה שקורה בהר הבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר