כמו חתן: כך תבחר את החליפה הנכונה שתשב עליך בול

מקטורן איכותי הוא סמל להצלחה וביטחון ולכן כדאי לבחור באחד הנכון, שתרגישו נוח בתוכו ויעזור לכם ליצור את הרושם הטוב ביותר. הנה כל הקריטריונים לבחירת הטוקסידו המושלם עבורכם (MEN)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חליפה קלאסית היא המרכיב העיקרי בארונו של כל גבר וחלק מהותי מסגנונו האישי. מקטורן איכותי הוא סמל להצלחה וביטחון ולכן כדאי לבחור באחד הנכון, שתרגישו נוח בתוכו ויעזור לכם ליצור את הרושם הטוב ביותר. אז הנה כל הקריטריונים לבחירת הטוקסידו המושלם עבורכם:

צבע

שילוב הגוונים הנכון בבגדי גברים (ולא רק) הוא סימן לטעם טוב. כדי לבחור את צבע החליפה המתאים לכם ביותר, שימו לב לעצת המומחים, הממליצים על צבעי היסוד: אפורים כהים, כחולים כהים ושחורים.

צבעים אלה מושלמים לאירועים מיוחדים. אתם יכולים לבחור אותם לשבתות וחגים, חתונות, פגישות רשמיות וגם, כמובן, לחיי היומיום והם מתאימים לכל עונות השנה. חליפה מסורתית מוסיפה אלגנטיות ותקופת השימוש בה יכולה להימשך יותר משנה. הגוון הנפוץ ביותר הוא כחול כהה.

צבע בסיסי נוסף של חליפה קלאסית הוא חום כהה. הזמנים, בהם גוון זה לא היה מקובל בעולם העסקים, נותרו בשנות ה-80 של המאה הקודמת וכיום הוא מצוי בשימוש נרחב מאד.

מאחר וצבעים אלו של חליפות הגברים משולבים עם תוספות שונות, כחולצות, עניבות ונעליים, בעת בחירת הגוון קחו זאת בחשבון, כמו גם את התאורה בחנות ואת מקומות השימוש שאליהם אתם עומדים לצאת עם החליפה שאתם רוצים לרכוש.

גודל

גבר צריך להרגיש בנוח בחליפה שלו. איך מגיעים לזה? בעזרת גודל שנבחר בקפידה. מכיוון שלא כל אחד מאיתנו יכול להרשות לעצמו לשכור את שירותיו של חייט וטבלאות של מידות רשמיות לרוב אינן תואמות את מבנה הגוף של הגבר הממוצע, עליכם לזכור מספר כללים:

כפתורי הז'קט צריכים להיסגר בקלות, אך לא באופן רופף מדי. הכניסו את ידכם לתוך הז'קט הרכוס, בין הכפתורים. אם היד נתחבת פנימה בקלות רבה, זה אומר שהוא גדול מדי.

אורך שרוול הז'קט צריך להיות קצר יותר ב-1-2 ס"מ מחפת החולצה. כלומר, הוא מסתיים בערך בבסיס האגודל בפרק כף היד.

מכנסיים מעט צרים של חליפה קלאסית צריכים 'לשבת' כיאות על גבי הנעליים, לא לגעת ברצפה מאחור ועם קיפול קטן. הימנעו מתחושת אי נוחות בחגורת המותניים, אותה ניתן לבדוק בעזרת רכינה פשוטה קדימה.

בד

איכות החומר קובעת במידה רבה את המחיר ועמידות החליפה. עדיף לבחור בד שעשוי מצמר. מותגי חליפות שונים משתמשים באלפי בחירות אריגים המבוססות על טעם הלקוח, אופי השימוש, עונתיות וגורמים רבים אחרים. בד צמר איכותי מיוצר בבריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. חברות האריגים הטובות ביותר לחליפות גברים ממוקמות בבלגיה ובאיטליה.

אקססוריז

עניבה, חגורה ושעון יהוו תוספת נהדרת לחליפה המחויטת שלכם. אל תשכחו שהאביזרים צריכים להיראות יקרים יותר מהבגדים שלכם. אביזרים איכותיים וכאלו שנבחרו בקפידה יכולים לשדרג או לשנמך את המראה שלכם לחלוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר