מסכמים שנה

אריה ארליך: "ממשלת בנט-לפיד מופקרת"

הקורונה והפקרת החרים; התנהלות הממשלה והדמיון לקבוצות במגזר שסירבו להישמע להנחיות; הממשלה החדשה ואסון מירון • העיתונאי אריה ארליך מסכם שנה עם ישי כהן באולפן 'כיכר השבת'(TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מולי הרשקוביץ)

העיתונאי אריה ארליך, עורך המגזין של עיתון 'משפחה', התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' וסיכם את שנת תשפ"א. מגיפת הקורונה וזן דלתא, הפקרת החרדים והזינוק בתחלואה, הקמת הממשלה והיצמדות החרדים לנתניהו, אסון מירון והקמת ועדת החקירה הממלכתית. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

"אנחנו שומעים על עלייה של 600 אחוזי תחלואה בחינוך החרדי ביחס למה שהיה לפני פתיחת הלימודים שנפתחה ללא מתווה שהיה מוכן כבר אך לא עבר אישור, וזה חלק מהתנהגות של ממשלה מופקרת, הכתובת הייתה על הקיר, שהממשלה אומרת 'תפתחו בלי מתווה, דברים שבפתיחת הלימודים הכללית עוד ניסו וגם שם לא ראיתי אחריות גדולה, אבל בפירוש ראו בציבור החרדי כמעין 'פיילוט', כשפן הניסויים של החברה הישראלית".

אריה ארליך מסכם שנה עם ישי כהן באולפן 'כיכר'

יבואו וישאלו אותך 'הרי גם ככה לא שמרתם על ההנחיות, אתם הפקרתם את עצמכם, אז מה הצקה שלכם שהפקירו אתכם'?

"אם מדינת ישראל מחליטה להפקיר את הציבור החרדי בגלל שלא בכל מקום בציבור החרדי שמרו על ההנחיות בגלים הקודמים אז בבקשה בואו ותגידו את זה שיש במדינת ישראל מיליון מאתיים אלף איש שמופקרים לגורלם והמדינה לא אחראית לשלומם - אנחנו רוצים לדעת את זה והאחריות מוטלת לפתחו של אדם שבמשך חודשים רץ מאולפן לאולפן, הדפיס ספרים ונתן ראיונות ונאם נאומים ש'הוא יודע איך לנצח את הקורונה', ומהרגע שהוא קיבל את המפתחות הוא מתגלה באוזלת יד מוחלטת.

"יד ימין בקבינט הזה לא יודעת מה יד שמאל עושה, ובעיקר אין מנהיג לממשלה הזאת, אבל בגדול הציבור הכללי חווה בגל הנוכחי את מה שהציבור החרדי חווה בגלים הקודמים, כשאתה שומע את ראש הממשלה נפתלי בנט אומר 'נכון יש נגיף אבל אנשים צריכים לחיות ולהתפרנס, ילדים לא יכולים להיות מול הזום, - חסידות בעלזא צריכה לתבוע זכויות יוצרים על הטיעון הזה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר