סערה ברשת

ד"ר אלרעי פרייס מודה: אין הגבלות - בגלל ליברמן

הרשת סוערת בעקבות דברי ראש שירותי בריאות הציבור לפיהם "כל השרים תמכו בעצירת התקהלויות גדולות, אבל זה לא יצא כדי 'לא לפצות כלכלית'", כאשר האשם הוא - שר האוצר (קורונה, כלכלה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש שירותי בריאות הציבור, הד"ר שרון אלרעי פרייס. מפנה את האשמה אל שר האוצר, אביגדור ליברמן (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

מדינת ישראל מתמודדת עם הגל הרביעי ע"י צעד מרכזי אחד - החיסון השלישי והפיכתו לזמין ומומלץ עבור כלל האוכלוסייה - ומעט מאוד צעדים אחרים, יש שיאמרו מעט מדי. במהלך הגל נפטרו כבר קרוב ל-1,000 בני אדם ובימים האחרונים מאומתים מדי יום כ-10,000 ישראלים.

בריאיון שהעניקה הערב (ראשון), ראש שירותי בריאות הציבור, הד"ר שרון אלרעי פרייס, היא כיוונה את האשמה לכיוון שר האוצר, אביגדור ליברמן.

לדבריה: "כל משרדי ושרי הממשלה היו בעד לעצור התקהלויות גדולות, אבל הוחלט שלא מגבילים התקהלויות כדי לא לפצות כלכלית", אמרה אלרעי פרייס ב'חדשות 12', והסבירה שוב כמה כוחו של יו"ר ישראל ביתנו בממשלת בנט-לפיד גדול במיוחד.

בתגובה, מירב כהן, כתבת ופרשנית הבריאות של וואלה! חדשות, צייצה: "שר האוצר מחליט שלא מפצים, ולשאר השרים ולראש הממשלה אין מה לעשות ואיך לעצור אותו. זה הדבר הכי נורא".

נדב איל, לשעבר עורך חדשות החוץ ב'חדשות 13' וכיום כותב ב'ידיעות אחרונות', הוסיף על דברי כהן: "כאשר לא עוצרים התקהלויות יש עלות, והיא העלות של המשך המגיפה. זו עלות של מקדם הדבקה גבוה יותר ממה שהיה יכול להיות, של אשפוז, של מוות, של הורים בבידוד עם ילדים. מי שעושה את החישוב שכל זה משתלם כדי שיהיו מסיבות באילת והופעות ענק בתל אביב לא יודע חשבון. ויש לו גם כשלים אחרים", תקף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר