רוצח גדליה • צפו

ניר אורבך התבלבל? "נרצח על ידי ישמעאל בן נתניהו"

וועדת הכנסת בראשות חבר הכנסת מ'ימינה', ניר אורבך התכנסה היום לאשר את מינוי ח"כ טאהא ליו"ר ועדת הפנים, אורבך, הזכיר מדוע צמים והתבלבל בשם אב הרוצח; צפו (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אורבך, היום בוועדה (צילום: ערוץ כנסת)

וועדת הכנסת בראשותו של חבר הכנסת מ'ימינה', ניר אורבך, התכנסה היום (חמישי), כדי לאשר בין היתר את מינוי של חבר הכנסת ווליד טאהא ליושב ראש וועדת הפנים.

יו"ר הוועדה אורבך, פתח את דבריו באזכור הרצח של גדליה בן אחיקם, והזכיר את הרוצח - ישמעאל בן נתניה, כשהוא מזכיר את השם "בן נתניהו", אך מיד תיקן את עצמו.

יצוין, כי בספר ירמיהו יש אכן גירסאות הגורסות את השם של אביו הרוצח - נתניהו, אך אורבך כאמור תיקן את עצמו בנאום בוועדה.

כזכור, הבוקר התכנסה הוועדה כדי לאשר את מינוי של חבר הכנסת טאהא, הנחשב לחבר כנסת קיצוני ליו"ר ועדת הפנים, לפני מספר חודשים, אמר בריאיון ל'כאן חדשות', לא הכחיש ח"כ טאהא שאינו תומך חמאס, סירב לגנותו ואף סירב להכיר בו כארגון טרור; "כל אחד ולקסיקון המושגים שלו", אמר על כינוי ארגון הטרור.

לפני כשלוש וחצי שנים, חבר הכנסת טאהא אף פרסם פוסט תמיכה בסוריה; "אחי תרים את הדגל הסורי מעל הבית שלך כל השנה. אללה יברך אותך, תניף את הדגל של הארגון שלך ביום הזיכרון לכיבוש הגולן על מנת להזכיר לו שיש לו אדמה ערבית סורית כבושה", אמר יו"ר ועדת הפנים החדש.

חבר הכנסת רוטמן, אמר היום בדיון בוועדה: "צום גדליה הוא לקח היסטורי, גדליה קיבל אזהרות המנסים לרצוח אותו. שיתוף פעולה עם אויבי ישראל, כדי לקחת את השלטון, זה מה שקרה בצום גדליה. ההתבטאויות והאידאולוגיה של רע"מ ושל חבר כנסת טאהא לא שמה אותם בצד של אוהבי ישראל, היא שמה אותם בצד של האסירים שברחו מבית הכלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר