הפתיע

מחווה מרגשת של הזמר הישראלי לזכר 45 הרוגי אסון מירון

פרסום ראשון: איתי לוי, הנחשב לאחד מכוכבי הזמר הישראלים הבולטים בשנים האחרונות, החליט להקדיש מחווה מרגשת לזכרם של ההרוגים במירון. ואיזה תמונה יש לו בחדר? (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אֶרן חן / צלמים)

כארבעה חודשים לאחר האסון הנורא שפקד את מתפללי הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון וגבה את חייהם של 45 מהמתפללים - הזמר הישראלי איתי לוי הודיע הערב (חמישי), כי יערוך יחד עם חברים נוספים הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתם של ההרוגים.

מי שנרתמו ליוזמה המבורכת הם הידוענים דודו אהרון, שרלי וחני פרוצי הפקות, שפי ששון, איציק סיטון, דני כהן, צחי פרידמן ראובן מימון וטל אהרון.

איתי לוי מסר ל'כיכר השבת': "ליבי עם משפחות ההרוגים מהאסון הכבד שידעה מדינת ישראל בערב ל״ג בעומר, והמחווה הזו תנציח את שמם לעד״. הכנסת הספר תתקיים ביום שני הקרוב.

הזמר איתי לוי נחשב לאחד מכוכבי הזמר הישראלים הבולטים בשנים האחרונות. הוא מחובר לחסידות חב"ד, ובחדר השינה שלו תלויה על הקיר תמונה של הרבי מליובאוויטש זי"ע. לוי מקורב למסורת היהודית ומקפיד להניח תפילין מידי יום. בעבר אף תרם לבית כנסת ספר תורה לעילוי נשמת אביו.

בעבר פורסם ב'כיכר השבת' תיעוד וידאו שבו נראה הזמר הישראלי, שמקפיד לא להופיע בשבת קודש, מתברך ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר