דרמטי

צפו: פאודה באמצע החילוץ של להב"ה

בסרטון חדש שהוציא ארגון להב"ה לקראת קמפיין התרמה בימים הנוראים, נראה חילוץ של יהודיה מתוך כפר ערבי. החילוץ מסתבך ברגע שהבחורה עולה לרכב. וערבי מזהה את הרכב. ואז כאשר הרכב מצליח לברוח נראה יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין שמסביר: "כן, לפעמים אנחנו מגיעים גם לחילוצים כאלה, אבל המטרה שלנו היא למנוע את זה. להקדים תרופה למכה, לעשות את הכל כדי שהיא לא תכיר אותו. עוד לפני שהיא מתחתנת, עוד לפני שהם מכירים" (חרדים)

סרטון החילוץ (צילום: להבה)

תרמו עכשיו כדי שלא תיפסק עבודת הקודש כנסו כאן

בעקבות הניסיון של היועמ"ש מנדלבליט ושל השר לביטחון פנים עומר בר-לב להכריז על ארגון להב"ה כארגון טרור ולהוציא את להב"ה מחוץ לחוק, יצא הארגון בקמפיין ענק: "אל תתנו להם לכבות את להבה – מאבק בהתבוללות זה לא גזענות".

בנצי גופשטיין מסביר כי הרדיפות הגדולות נגד ארגון להב”ה מקשות מאוד על העזרה לנשים ועל המאבק בהתבוללות. אבל החלטנו בארגון שככל שיענו אותנו כן נתחזק יותר למען בנות ישראל.

"למרות שהם בכל הכח מנסים להשתיק ולשבור אותנו קיבלנו החלטה שבעזרת ה' ובעזרת יהודים טובים לא ניכנע ונמשיך בעבודת הקודש", אומר גופשטיין.

עשרות רבנים ממגזרים שונים יצאו לקריאה לשר לבטחון פנים שלא להוציא את להבה מחוץ לחוק בינהם הגאונים הרב מאיר מאזוז הרב בן ציון מוצפי רבני ירושלים הרב שלמה עמאר הרב שטרן, הרב ליאור הרב אליהו, הרב שוורץ הרב שאולוב הרב מזרחי ורבנים נוספים.

היו שותפים בהצלת בנות ישראל כנסו כאן

"המטרה שהקמנו את להב"ה היא להקדים תרופה למכה" מסבירה ענת גופשטיין, ראש מערך הטיפול בלהב"ה "ולכן אנחנו עושים הכל על מנת שהבת לא תגיע לכפר. אנחנו רואים את עיקר הפעילות שלנו במניעה, הרבה יותר קל למנוע מהבת להגיע לכפר מאשר לשכנע אותה לעזוב, כמובן בשעת הצורך אנחנו מוציאים את הבת מהכפר אבל אז מתחיל הטיפול האמיתי, השיקום של אותה בת ישראל".

בסיום הסרטון קורא גופשטיין:
"אל תתנו להם לנצח. עזרו לי להמשיך בעבודה הקודש הזאת".


תרמו עכשיו כדי שלא תיפסק עבודת הקודש כנסו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר