בלעדי • צפו

אהוד ברק חושף את שיחות הגרעין עם מרן הגר"ע יוסף

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לראשונה לשיחות עם מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, עת ישראל דנה על האפשרות לתקוף באיראן • הריאיון המלא בחג סוכות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לראשונה לשיחות עם מרן פוסק הדור, הרב עובדיה יוסף זצ"ל, עת ישראל דנה על האפשרות לתקוף באיראן. הריאיון המלא ישודר בחג סוכות.

לדבריו: "הערכתי מאוד את הרב עובדיה, הוא היה איש מאוד רחב אופקים, בעולם התורה הספרדי יש יותר פתיחות וסבלנות מאשר בציבור הליטאי".

סיפר לי אחד החברים מביתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שכשהייתה מחשבה על תקיפה באיראן הגעת לביתו של הרב עובדיה עם מידע סודי כדי לשכנע את הרב לתמוך

"נכון, לא רק בזה, גם בשלום וגם במלחמה"

אהוד ברק בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר'

איך מתנהל שיח בינך לבין גדול בישראל?

"אני לא שואל אותו כמה פצצות תולים על כנף של מטוס כזה או אחר, אני מדבר אותו על העיקרון - האם ראוי ומוצדק לקחת את הסיכונים בפעולה ישראלית עצמאית

"הוא שואל שאלות מאוד נבונות ואתה מנסה לענות לו, הייתה לו תפיסת עולם איך אומה מגיעה להחלטות והוא חלק אותה איתנו. גם רבין ופרס הלכו להתייעץ איתו, אני לא רואה בעיה ששר ביטחון הולך לרב, הוא מכבד את היושב מולו, אפילו שהוא איש צעיר ופחות בקיא בתורה ממנו".

כאמור, הריאיון המלא ישודר בחג סוכות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר