צפו בתיעוד

לאחר לכידת ארבעה מהמחבלים: שיגור לעבר העיר שדרות

רקטה שוגרה הערב לעבר העיר שדרות, יממה לאחר תפיסת ארבעה מהמחבלים שברחו מכלא גלבוע. חמאס: "נחזיר את 6 האסירים בעסקת השבועיים הבאה" • מעצר המחבלים הוארך ב-9 ימים (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(תמונה: דוד כהן, פלאש 90. וידאו: דדי פולד)

רקטה שוגרה הערב (מוצ"ש) מרצועת עזה לעבר העיר שדרות, מערכת 'כיפת ברזל' יירטה את השיגור. מדובר בשיגור שני בתוך פחות מ-24 שעות.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית".

עדכון 23:15: בית משפט בעיר נצרת האריך בתשעה ימים את מעצרם של ארבעת המחבלים שנמלטו מהכלא ונעצרו ביממה האחרונה.

אחד המחבלים בבית המשפט, הלילה (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אמר מוקדם יותר הערב כי ששת האסירים שנמלטו מהכלא, וארבעה מהם נתפסו ביממה האחרונה, ישוחררו בעסקת השבועיים הבאה בין ישראל לחמאס.

בליל שבת תקפו מטוסי קרב של צה"ל יעדי טרור ברצועת עזה, בתגובה לשיגור לכיוון המועצה אזורית אשכול, רקטה שיורטה על ידי לוחמי מערכת 'כיפת ברזל'.

כפי שדווח מוקדם יותר, לוחמי צה"ל והמשטרה עצרו ארבעה מתוך ששת המחבלים שברחו באמצעות מנהרה מכלא גלבוע בתחילת השבוע. בין המחבלים שנעצרו, זכריא זביידי. המצוד אחר שני מחבלים נוספים נמשך כאשר בישראל מעריכים שאחד מהם נמלט לאזור ג'ינין.

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, אמר הערב: "שיתוף הפעולה בין ארגוני והמקצוענות הוא המפתח לאיתור המחבלים, כפי שהוכחתם בימים האחרונים. זה אירוע שיש לו השפעות אזוריות והקרנה בגזרות נוספות, ואנחנו נערכים לכלל התרחישים. אני מברך על התוצאות עד כה, ונמשיך במאמץ עד שכל מחבל שברח - ייתפס.

"אלפי לוחמים בשטח, במטה וביחידות המודיעין מנסים לפצח וללכוד המחבלים. אנחנו נעשה את כל הנדרש, בכל הכח, באמצעות יכולות עומק, טכנולוגיה, מודיעין ואמצעים מיוחדים. אני מודה לכם על העבודה הקשה שלכם, המשימה עוד לא תמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר