ר' אברהם לוי ז"ל

ארון ההרוג מאומן נחת בישראל; הלוויתו - הבוקר

בנתב"ג נחת הלילה ארונו של הרב ר' אברהם לוי ז"ל שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בדרכו חזרה מאומן לשדה התעופה בקייב • הלוויתו תצא הבוקר מבית שמש לעבר נתניה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
ר' אברהם לוי ז"ל (צילום: ללא קרדיט)

ארונו של הרב אברהם לוי ז"ל, חסיד צאנז מהעיר בית שמש, שנהרג בתאונה הקטלנית במוצאי ראש השנה בדרך מאומן לקייב הוטס הלילה (ראשון) מקייב לקבורה בישראל.

הלוויתו תצא הבוקר בשעה 10 בבוקר מבהמ"ד ויזניץ מאנסי ברח' ר' יהושע בבית שמש ובשעה 12:30 מסמוך לבית המדרש 'אוהל נחמיה' בקרית צאנז נתניה לעבר חלקת צאנז בבית העלמין בשכונת וותיקים בעיר.

חיים וינגרטן ראש אג"מ זק"א סיפר הלילה על המאמצים לשחרר את גופת הרב לוי ז"ל: "אני רוצה להודות למתנדבי היחידה הבינלאומית של זק"א ולכל העוסקים במלאכה הקדושה אשר נלחמו יחד במאמצים רבים למען שמירת כבוד מרגע קבלת המקרה על התאונה הקטלנית ועד העלת ארון הקבורה במטוס לישראל".

ר' אברהם לוי ז"ל עם הרבי מצאנז באלול האחרון

כזכור, בשבוע שעבר יממה לאחר ראש השנה, לפנות בוקר נסע רכב הסעות שעשה את דרכו מהעיירה אומן לקייב התנגש באוטובוס, מספר נוסעים נפצעו באורח קל, הרב לוי, הוא הנוסע שנפגע באורח אנוש ומותו נקבע במקום.

הרב לוי, הוא תושב בית שמש בן 45, שעלה לפני כ-20 שנה לישראל, כאשר הוריו מבורו בפארק והורי אשתו - משפחת זילברמן מווילאמסבורג, נותרו בארה"ב.

הרב לוי ז"ל, השתייך לחסידות צאנז, וקבע את מגוריו סמוך לבית המדרש של החסידות בעיר בית שמש, במשך השנים, התקרב גם לחסידות ברסלב ובעיקר למשפיע הרב קלוגר, והחל לנסוע בראש השנה לקיבוץ הגדול.

מכריו סיפרו ל'כיכר השבת', על דמות חייכנית ומיוחדת, "אנחנו בהלם, הוא כל הזמן היה מחייך ושמח - ואופטימי, אנחנו כולנו בהלם מהפטירה הפתאומית, משפחה שלמה נקרעה לגזרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר