לקראת יום כיפור

בדרשת הגאב"ד: מכוניות, חניות והתזת מים

המשתתפים בדרשת שבת שובה בחצר 'בית הלוי' הופתעו לשמוע את האדמו"ר מתמקד, בין היתר, במצוקת החניות בבני ברק והשפרצת המים של המכוניות בימי החורף (חסידים, ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חצר שבט הלוי)

בחצר 'שבט הלוי' התקיימה בשבת האחרונה דרשת 'שבת שובה' המסורתית, אותה מסר האדמו"ר למשתתפים רבים אשר נהרו להיכל בית המדרש בצהרי השבת.

בדבריו פתח הרבי בהלכות סוכה שאולה, ובדברי הראשונים והאחרונים, כאשר בנוסף נשא האדמו"ר דברי חיזוק על אודות ההכנה הראויה ליום הקדוש הבעל"ט בתפילה ובלימוד התורה.

יצוין כי האדמו"ר, שמשמש גם כאב"ד שכונת זכרון מאיר בבני ברק, אף נשא דברים אודות ענייני בן אדם לחברו, תוך שהוא מציין כי "כידוע רחובתיה של העיר בני ברק ושכונת זכרון מאיר בפרט, אינן משופעות במקומות חניה רבים, ומכיוון שכך יש שמתירים לעצמם להחנות את רכבם על המדרכות - מקום הילוכם של הולכי רגל, ובכך הדבר גורם לאנשים ולילדים לרדת אל הכביש, מה שגורם לפעמים לסכנת נפשת ממש".

לסיום הדגיש האב"ד כי לקראת ימי החורף הבעל"ט חובה לבעלי הרכבים לזכור את הולכי הרגל, ולא להתיז עליהם מים במהלך הנסיעה, דבר אשר גורם לפעמים גם נזק ממוני לרכוש או לפרטי הלבשה, ושהקב"ה יעזור שכולם יחתמו בספר החיים ושתהיה שנה טובה ומבורכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר