למרות שיש מקום

תופעה? נהגי 'קווים' במודיעין עילית מסרבים להעלות נוסעים

לטענת תושבי מודיעין עילית, לאחרונה החלו נהגים מחברת 'קווים', לחמוק מהעלאת נוסעים לאוטובוס, כשהם נתלים בתירוץ של "קורונה", למרות שיש מקום • קווים: 'יש אתגרים' | צפו בתיעוד מאמש (TV)

משה מנס | כיכר השבת |
תיעוד הנסיעה אמש, באוטובוס מירושלים למודיעין עילית (צילום: ללא קרדיט)

האם חברת קווים, החברה המפעילה את שירותי ההיסעים במודיעין עילית, שולחת פחות אוטובוסים והנהגים של החברה לא מעלים פעמים רבות נוסעים, כביכול אין מקום באוטובוס? כך עולה מתלונות הנוסעים שהגיעו לידי 'כיכר השבת'.

בזמן האחרון, הצטברו מספר תלונות, כנגד חברת קווים במודיעין עילית, כי נהגי החברה לא מעלים נוסעים לאוטובוס, רק בגלל שהם משתייכים לציבור החרדי.

אמש (שני), אירע מקרה מקומם בקו המוביל מירושלים למודיעין עילית, נהג אוטובוס סירב לעלות נוסעים בצומת שילת למרות שהיה לו מקום על האוטובוס.

אחד הנוסעים על הקו מספר ל'כיכר השבת': "היה מספר מכובד של מקומות על האוטובוס, והיו אנשים בצומת שילת שרצו לעלות, אך הנהג החליט על דעתו, לא לפתוח את הדלתות ולא לעלות את הנוסעים, יש שקישרו את זה לעובדת היותם של הנוסעים שרצו לעלות - חרדים, אך אני לא בטוח, פשוט הנהג התעצל לעלות ותלה זאת בתירוצים של קורונה".

"כך או כך", ממשיך הנוסע לתאר, "הנהג נאלץ לעצור, מכיוון שאחת הנוסעות רצתה לרדת, אך הנהג עדיין סירב לעלות נוסעים , כשהוא מתרץ זאת שזה בגלל 'קורונה', ולכן אסור לעלות נוסעים...אציין, כי באוטובוס היו מקומות רבים והנהג כאמור סירב לעלות את הנוסעים, ובעקבות כך נוצר פקק תנועה ורק לאחר התחייבות של אחד הנוסעים שהתחייב שיעלו אנשים רק כמספר המקומות הפנויים. הוא הסכים לפתוח את הדלת".

נוסע אחר מספר ל'כיכר השבת': "אני יודע על מקרים רבים שנהגים של קווים, מרשים לעצמם לדלג תחנות כביכול בשם תקנות קורונה. הם עושים את רק במודיעין עילית ולא במקומות חילוניים, כאילו הם חזקים רק על חרדים".

במקביל, מתיעוד שהגיע הבוקר ל'כיכר השבת', נראים אנשים מחכים זמן רב לאוטובוסים, ומגיעים רק אוטובוסים בודדים.

התיעוד מהבוקר

מחברת קווים נמסר בתגובה: "בהתאם לבדיקות החברה, לא נותרו בנסיעה המדוברת מקומות ישיבה. נהגי החברה דיווחו על עומסי נוסעים בתחנות והחברה שיגרה נסיעות תגבור. חברת קווים מתמחה במתן שירות במגזר החרדי וזוכה על כך לשבחים, ואנו דוחים בשאט נפש כל טענה על אפליית מגזר כזה או אחר".

"נהגי החברה בכלל אזורי הפעילות, מתמודדים עם אתגרים מורכבים בדמות עומסי תנועה, מגבלות קורונה, ולא אחת גם אלימות מילולית ופיזית מצד הנוסעים. החברה תמשיך לעשות כל אשר לאל ידה כדי לתת שירות לשביעות רצון לקוחותיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר