טרגדיה בצפת

קטף לולבים ונהרג: הגבאי הרב יעקב בלויגרונד ז"ל

אבל כבד בצפת עם היוודע פטירתו של הרב יעקב בלויגרונד ז"ל, מתושבי העיר והגבאי המיתולוגי של בית הכנסת האר"י, והוא בן 75; המנוח עלה לקטוף לולבים, נפל ונהרג (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הזירה בה אותרה גופתו (צילום: דוברות זק"א)

אבל כבד בעיר צפת עם היוודע במהלך הלילה (שני) פטירתו הטראגית של הרב יעקב בלויגרונד ז"ל, מתושבי העיר והגבאי המיתולוגי של בית הכנסת האר"י בצפת, והוא בן 75 בפטירתו.

המנוח שנסע אמש לקטוף לולבים לקראת חג הסוכות באחד המטעים באזור כביש 90, נפל מגובה בעת שהיה בעיצומו של הליך קטיפת הלולבים. לאחר מאמצי החייאה ופעולות מצילות חיים, נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את פטירתו.

ל'כיכר השבת' נודע כי אמש לאחר שהמנוח נעדר למשך מספר שעות, החלו בני משפחתו לחפש אחריו, ודקות ספורות לאחר שרכבו נמצא עומד בצד הדרך התגלתה הטרגדיה הגדולה.

מוטי כהן מתנדב זק"א צפון סיפר כי "כשהגענו למקום מצאנו את הגבר שוכב סמוך לעץ מעבר למעקה הבטיחות ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

הזירה בה אותרה גופתו (צילום: דוברות זק"א)

מכריו של המנוח מספרים כי רבי יעקב (יענקל'ה) נולד בצפת להוריו, ובמשך השנים הוא התגורר בישראל ובחו"ל, עד אשר לפני למעלה מעשור הוחלט על מינויו לגבאי בית המדרש האר"י, ומאז היה זה שדאג לכל צורכי בית המדרש.

דבר פטירתו היכה בהלם את תושבי העיר שהכירו את מאור פניו ואת אדיבותו של המנוח שהותיר אחריו דור ישרים מבורך.

הלווייתו תתקיים היום בשעה 12:00 בצהריים בבית העלמין בצפת.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר