פרסום ראשון

החרדי שתקף שוטרת שוחרר ממעצר בית

שבועות לאחר שבחור חרדי הנמצא על הספקטרום נעצר בעקבות תקיפת שוטרת באוטובוס בירושלים, היום הורה ביה"מ לשחרר את החשוד ממעצר בית "אין עוד הצדקה" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החרדי שתקף (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה ביקשה היום מבית משפט להאריך את מעצר הבית של הצעיר החרדי בעל המוגבלות שנעצר אחרי שתקף שוטרת שביקשה מימנו לעטות מסכה באוטובוס במהלך הדיון הציג נציג המשטרה מסמך לבית המשפט של פעולות חקירה בנות שיבוש ואז חזר בוא כשהבין שהיתה טעות. בית משפט שחרר את החשוד ממעצר בית

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי "הבקשה היא להארכת מעצר הבית בשבעה ימים נוספים. יש מסמך של הפרקליטות שביקשו מאיתנו לבצע מס' פעולות. אבקש להיעתר לבקשה במלואה".

השופט כתב: "בפניי בקשה להורות על הארכת מעצר ביתו של החשוד. המשיב שוחרר ממעצר בתנאים הכוללים מעצר בית, ובהתאם להחלטה הקודמת של ביהמ"ש המחוזי נקבע כי חרף המעשים המיוחסים למשיב, יש להתחשב במצבו הרפואי וההתפתחותי ולהעדיף שחרורו לחלופת מעצר בבית הוריו ובפיקוחם".

עורך הדין מנחם שטאובר שייצג את החשוד אמר בדיון כי "אנו סבורים שאין מקום כלל להמשך מעצר הבית ואני חושב שגם הדברים שחברי אמר, העובדה שהוא בבידוד בבית, מצדיק לכשעצמו מעצר בית. לכך אני מבקש להוסיף כי מדובר בנער מוגבל, כפי שביהמ"ש רואה את החלטת ביהמ"ש המחוזי, עם מוגבלות שכלית, כך שגם את הדבר הזה יש לקחת בחשבון ואת המשמעות של אדם כזה להיות בתנאים מגבילים. הוא לומד במוסד לחינוך מיוחד, שגם כעת עובד.
אין הצדקה למעצר הבית שלו".

בהמשך כתב השופט כי הצעיר בעל המוגבלות "חשוד בביצוע עבירות של תקיפת שוטר כדי להכשילו בתפקידו והיזק לרכוש במזיד, לאחר שתקף וגרם חבלה של ממש לשוטרים באמצעות הכאתם באגרופיו ובבעיטות, וזאת לאחר שהמשיב סירב לעטות מסיכת קורונה על פניו. הבקשה שבפניי נסמכת על מכתב השלמות חקירה מטעם הפרקליטות, במסגרתו נדרש לבצע עוד 10 פעולות חקירה, כאשר מקצתן יכולות להיחשב כפעולות הניתנות לשיבוש. מכל מקום המעשים שביצע המשיב מגלים מסוכנות מצידו".

בהחלטתו כתב השופט כי החליט לשחרר את הצעיר ממעצר בית "הרי שאין עוד הצדקה להארכת תוקף התנאים, ומן הדין להורות על שחרורו ממעצר בית. יתר תנאי השחרור שנקבעו בהחלטת ביהמ"ש המחוזי יעמדו בעינם והוא ישוחרר ממעצר בבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר