צפו בהצתת הרכב

"לערבים בירושלים אין פחד": שרפו לרחמים שלושה רכבים

טל רחמים תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים, נאלץ בחצי שנה האחרונה, לקנות 3 פעמים רכבים, לאחר שכולם הוצתו בידי פורעי חוק ערבים • לידי 'כיכר השבת' הגיע תיעוד מההצתות | צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
טל והתיעוד מהשריפות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת ומצלמות אבטחה)

למרות שנדמה שהשקט שב לשכונת שמעון הצדיק (שייח ג'ראח. ח"ג), מתברר כי השקט הוא מדומה, ומתחת לפני השטח, ערביי הסביבה ממשיכים להציק ליהודים הגרים באזור ללא כל פחד.

מדי כמה ימים, יש בשכונה התפרעויות של ערבים בשכונה המסוכסכת, העוברים בשקט - מתחת לרדאר התקשורת, מכיוון שבחסדי שמיים, אין נפגעים בנפש.

אך מתברר, כי אמנם אין נזקים בנפש או בגוף, אך ברכוש יש - והרבה.

אחד מתושבי השכונה, הוא טל רחמים, שבמהלך החצי שנה האחרונה נאלץ לקנות שלושה רכבים, מכיוון שהערבים בסביבה, שורפים לו פעם אחר פעם את הרכב.

תיעוד הרכב לאחר השריפה

בשיחה עם 'כיכר השבת', מספר רחמים: "זה מחדל שאין כמותו, אני לא גר במקום נידח, אני גר במרכז ירושלים, בדיוק ממול משרדי הביטוח הלאומי וחמישה מטרים מהכביש המרכזי - כביש 1".

"אך לערבים פה אין פחד", מוסיף רחמים, "אחרת אין הסבר אחר, איך הם מעיזים לשרוף פה רכבים, כאשר הכל מתועד במצלמות אבטחה (כמו שתוכלו לראות בתיעוד המצורף. ח"ג), אמנם ברוך השם לא ניזוקנו בגוף, אך ברכוש - בהחלט כן".

תיעוד מצלמות האבטחה באזור

"כבר אין חברת ביטוח שמסכימה לבטח את הרכב שלי, והילדים שלי רועדים מפחד", מספר טל בחשש ומוסיף: "האם אין למדינת ישראל משילות בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר