האירוע יועבר בשידור חי

שמחת בית השואבה הגדולה בישראל בחסידות מישקולץ

במוצאי חג ראשון של סוכות שמחת בית השואבה הגדולה בישראל, בחסידות מישקולץ בפ"ת • את המשא המרכזי ישא האדמו"ר ממישקולץ מנהיגה הרוחני של פ"ת • ינעימו: מקהלת מלכות, להקת הילדים חסידימלעך, וענקי הזמר • השנה, בשל מגבלות הקורונה, עם ישראל יאזין לאירוע בשידור חי (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

במרכז חסידות מישקולץ בפתח תקוה, הולכות ונשלמות ההכנות לקראת המעמד האדיר של קירוב וחיזוק לבבות בעיר פתח תקוה וקבלת עול מלכות שמים - חגיגת שמחת בית השואבה הגדולה בישראל, שתערך אי"ה כמידי שנה במוצאי חג ראשון של סוכות, יום שלישי ט"ו תשרי (21.9.21) בחצר הקודש מישקולץ שבמרכז העיר פתח תקוה.

מעמד זה הפך מכבר למסורת של שנים בחצר מישקולץ המעטירה, בו נוטלים חלק רבבות איש מכל גווני הקשת הציבורית, הבאים כאחד לשמוח בשמחת החג ולהביע את הערכתם הרבה והנאמנה למוסדות מישקולץ – מבצר התורה והחסד בפתח תקוה, ולעומד בראשו מנהיג העדה כבוד קדושת מרן האדמו"ר ממישקולץ - מנהיגה הרוחני של פתח תקוה.

ניתן יהיה לצפות בשידור חוזר מהאירוע בכל ימי חול המועד, באתר כיכר השבת

אולם השנה, בשל מגבלות הקורונה, עם ישראל יאזין לאירוע בשידור חי. מספר ערוצי תקשורת מהארץ ומהעולם, ביניהם רדיו קול ברמה, אתר כיכר השבת ועוד, כבר הציבו במקום עמדות שידורים, בכדי להעביר את האירוע הענק ב'שידור חי' לרחבי העולם היהודי. כמו כן, ניתן יהיה לצפות בשידור חוזר מהאירוע בכל ימי חול המועד, באתר כיכר השבת.

בחלק האומנותי יופיעו השנה ענקי הזמר מהארץ ומהעולם בליווי תזמורת מורחבת, ביניהם: מקהלת מלכות, להקת הילדים 'חסידימלעך' עם 12 נערי הפלא, ברק כהן, וענקי הזמר.

חלק מרגש ביותר במעמד כמידי שנה הוא בסיום דבריו הנרגשים של האדמו"ר ממישקולץ שליט"א, בו מקבלים קהל האלפים שבמקום "קבלת עול מלכות שמים" כשקריאת "שמע ישראל - וה' הוא האלוקים" מהדהדת למרחקים בחוצות העיר פתח תקוה, מה שמקרב המונים לאבינו שבשמים ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

האדמו"ר ממישקולץ שליט"א ידוע כאחד מגאוני הדור, ונודע כפועל ישועות שרבים נהנים ממנו עצה ותושיה ונושעים מברכותיו בכוח התורה שבו, גאון עצום ונואם בחסד עליון, המקרב המונים לאביהם שבשמים, שיעוריו ודברי תורתו שזורים בגאונות מדהימה לצד למדנות מעמיקה, תורותיו וסדרת ספריו "אור שלום" על הש"ס, ההלכה, ופנינים על התורה, הפכו לנכסי צאן ברזל בעולם התורה והישיבות.

יצוין כי השנה יבוא גם לידי ביטוי למעלה מ- 50 שנות הנהגה של כבוד קדושת מרן האדמו"ר ממישקולץ בעיר פתח תקוה, בהם חולל מהפכה רוחנית אדירה והפריח את השממה, כשבין היתר הקמת מוסדותיו המפוארים החל מרשת החינוך מישקולץ לגיל הרך, תלמוד תורה, ישיבה לצעירים, ישיבה גבוהה, כוללי אברכים, בית דין צדק, בית הוראה ומערכת כשרות מהודרת – בד"ץ מישקולץ שכל תושבי פתח תקוה והיהדות הנאמנה סומכים עליה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר