לאחר מחלה קשה

אמו של המו"ץ: האישה מרת טויבא נחמה מנדלוביץ ע"ה

בירושלים נפטרה אמש אחר מחלה האישה החשובה מרת טויבא נחמה מנדלוביץ ע"ה, אמו של דומ"ץ חסידות קאליב הגאון רבי שמעון מנדלוביץ, בת 72 בפטירתה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בירושלים נפטרה אמש (מוצאי יום כיפור) האישה החשובה מרת טויבא נחמה מנדלוביץ ע"ה, אמו של דומ"ץ חסידות קאליב הגאון רבי שמעון מנדלוביץ, בת 72 בפטירתה.

המנוחה נולדה לאביה הרב שמעון רובין זצ"ל, מנקיי הדעת בירושלים, ומי ששימש כגבאי ובעל תפילה אצל הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א, ובהגיעה לפרקה היא נישאה לבעלה הגאון רבי נפתלי מנדלוביץ, ראש כולל מפורסם בירושלים.

בחייה התמסרה המנוחה מאד בכיבוד הוריה, ואף היתה נוהגת להגיע בקביעות לרחבת הכותל המערבי, שם היא היתה מתפללת ואומרת שיר השירים לישועת הכלל והפרט.

בחודשים האחרונים סבלה המנוחה מהמחלה הידועה רח"ל, שהחלישה את גופה מאד בייסורים קשים אותם היא קיבלה באהבה, ולפני מספר שבועות היא אף נדבקה בנגיף הקורונה, ממנו היא אף הצליחה להחלים, תוך שמצבה הבריאותי התדרדר מאד, עד אשר אמש היא השיבה את נשמתה ליוצרה במוצאי היום הקדוש.

בפטירתה הותירה אחריה דור ישרים מבורך, בנים ובנוץ, נכדים וצאצאים, בהם את בנה הגאון רבי שמעון מנדלוביץ, דומ"ץ קהילת חסידי קאליב.

הלווייתה התקיימה הלילה בבית ההלוויות שמגר, להר המנוחות שם היא נטמנה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר