דיין האמת

נפטר מהנגיף בליל כיפור: הרה"ח ר' יוסף בסיראטמנד ז"ל

אבל בשובו בנים לאחר שבליל יו"כ נפטר הרה"ח יוסף בסיראטמנד ז"ל, מהחסידים הוותיקים בקהילה, לאחר שנדבק בקורונה באומן שבאוקראינה, בשנות השישים לחייו (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה בירושלים ואבל בקהילת שובו בנים לאחר שבליל יום כיפור נפטר הרב החסיד ר' יוסף בסיראטמנד ז"ל, מהחסידים הוותיקים בקהילה, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה באומן שבאוקראינה, בשנות השישים לחייו.

המנוח התגורר במשך שנים רבות באזור רחוב שבטי ישראל שם הוא היה מוכר מאד בקרב תושבי השכונה כאדם חביב ונעים הליכות שדבק בתורותיו של רבי נחמן מברסלב.

מכריו מספרים ל'כיכר השבת' כי רבי יוסף ז"ל היה מתלמידיו הוותיקים של מנהיג הקהילה הרב אליעזר ברלנד, ומהאנשים המוכרים בקהילה.

לפני מספר שנים הוא עבר להתגורר יחד עם בני משפחתו בשכונת נווה יעקב בירושלים, שם מספרים בכאב גדול כי המנוח שסבל בשנים האחרונות מבעיות ראיה מעולם לא ביקש עזרה מאף אחד תוך שהוא בוטח בהקב"ה על כל צעד שחייו.

עוד הם מספרים כי רבי יוסף ז"ל טס לאומן שבקוראינה שבועיים לפני ראש השנה, וכשחזר לארץ למחרת צום גדליה, הוא החל להרגיש חולשה גדולה, ובמשך הימים שלאחר מכן מצבו הבריאותי המשיך להתדרדר, עד אשר הוא נאלץ להתפנות בליל יום שלישי - ערב יום הכיפורים לבית החולים בשל העובדה כי הוא התקשה לנשום.

בכניסת היום הקדוש, כמה דקות לאחר הדלקת נרות התקבלה הבשורה הקשה על פטירתו, למגינת לבם של רעייתו השבורה ובני משפחתו, ומכריו

בפטירתו הותיר אחריו המנוח את רעייתו ותשעה ילדים, מתוכם שתי בנות שטרם נישאו ושנשארו כעת ללא אבא, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה.

הלווייתו תתקיים אמש בשעה 12:00 בלילה בבית ההלוויות 'קהילת ירושלים' בהר המנוחות, שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר