מצוקת המתחסנים

הפרופ' הגה רעיון בשידור: "תחלקו אייפון למי שיתחסן"

להשית גזירות שיורגשו בארנק אך גם להציע תמלוגים: המשנה למנכ"ל בית החולים שיבא פרס את התכנית שלו לדרבון צעירים להתחסן בראיון רדיו. "תקנו להם אייפון", הציע (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
חיסון נגד קורונה (צילום: Shutterstock)

ברקע סאגת מנת החיסון השלישית, שאושרה ב-FDA רק לבני 65 ומעלה, פרס היום (ראשון) הפרופ' ארנון אפק, המשנה למנכ"ל בית החולים שיבא, את משנתו כנגד מתנגדי החיסונים וקרא להטיל עליהם סנקציות משמעותיות.

אופק הרחיב, בראיון שהעניק לתכנית 'עושים צהרים' בגלי צה"ל, בהגשת יעל דן, על העומס בבתי החולים ועל תסכול הצוותים הרפואיים מכך שבין החולים הקשים ישנם בלתי מחוסנים, שיכלו ככל הנראה למנוע משאבים יקרים. יחד עם זאת הדגיש כי צוותי הרפואה מטפלים וימשיכו לטפל בכולם.

בין הדברים קרא להשית "גזרים" ו"מקלות" על מתחסנים ושאינם. "אני בעד שאנשים מבוגרים שלא מתחסנים ירגישו את זה גם במשכורת", אמר. "ברמה הפרקטית צריך לעשות כל מאמץ כדי לגרום לאנשים להתחסן. היום אדם נכנס לבידוד כי נחשף לחולה, אז שזה יהיה על חשבונו, על חשבון המשכורת שלו, זו דוגמה לסנקציה".

כדוגמה להטבות למתחסנים קרא הפרופסור להעניק אייפון לצעירים. "מצד שני אני אשמח שיעודדו אנשים להתחסן, מצדי שיקנו לבני נוער אייפון בשביל זה, מה שרוצים". הוא הוסיף: "המתנה הכי גדולה שנתנה לי מדינת ישראל היא להתחסן שלוש פעמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר