תיעוד מרגש

כשישי ריבו שר ליד מיטת יצחק סעידיאן; צפו

הזמר והיוצר ישי ריבו הגיע לשיר ליד מיטתו של הלוחם יצחק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית עצמו במשרדי אגף השיקום בפתח תקווה, ומאושפז במצב אנוש; המשפחה התרגשה; צפו (מדיה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: רחשי לב)

תיעוד מרגש ב'כיכר השבת': הזמר והיוצר ישי ריבו הגיע אמש (ראשון) לשיר ליד מיטתו של הלוחם יצחק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית עצמו במשרדי אגף השיקום בפתח תקווה, בחודש אפריל האחרון ומאז מאושפז בבית החולים 'תל השומר' במצב אנוש.

‏בני משפחתו סיפרו כי "יצחק הגיב עם העיניים לשירה המרגשת של ישי ריבו, זה נותן לנו תקווה שהוא יחזור לאיתנו".

מי שיזם את הגעתו של ריבו לשמח את סעידיאן הוא איש החסד שוקי בריף יחד עם עמותת 'רחשי לב'.

יצוין כי סעידיאן נושם אמנם מעט בכוחות עצמו, אך הוא עדיין מונשם כשמצבו קשה ונשקפת סכנה לחייו. הוא ממשיך לעבור הליכים כירורגיים וצוות יחידת הכוויות הלאומית בבית החולים 'שיבא - תל השומר' עושה מאמצים על מנת להציל את חייו.

כזכור, יצחק בן ה-26, ששירת בגדוד 13 של גולני, הוכר כזכאי ל-25% נכות, והתלונן בעבר שמדובר בשיעור נמוך למדי. אלא שבאגף השיקום של משרד הביטחון טענו כי חלק מבעיותיו אינן נובעות משירותו הצבאי ולא נענו להפצרותיו.

בארגון נכי צה"ל הסבירו, כי יצחק סעידיאן לא קיבל את הטיפול שהיה זקוק לו, ולכן נשבר נפשית וניסה לשים קץ לחייו כאשר הצית את עצמו בפעולת מחאה נואשת. המקרה הוציא מאות מפגינים לרחובות, במחאה על היחס לנכי צה"ל באגף השיקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר