"מחדל וכישלון"

ישראלי נפטר מהתקף לב, בשל מחסור במכשיר אקמו

בבתי החולים ברחבי הארץ, ישנו מחסור במכשירי האקמו, שרובם תפוסים על ידי חולי קורונה לא-מחוסנים. בעקבות המחסור, אתמול נפטר ישראלי שלא נמצא לו מכשיר פנוי (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

ישראלי בן 53 שאושפז בבית החולים לאחר שעבר התקף לב קשה, נזקק לחיבור למכונת אקמו – אך בשל המחסור, לא היה מכשיר פנוי, והוא נפטר.

על פי הפרסום ב'חדשות 12', בתחילת השבוע שעבר אושפז אותו אדם בבית חולים בצפון הארץ (הוא לא חלה בקורונה) ונזקק למכשיר אקמו בשל התקף לב חמור. כמה שעות לאחר שניסו למצוא לו בלא הצלחה מכשיר אקמו פנוי, מצבו הידרדר ולאחר החייאה שעבר, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

על פי 'חדשות 12', רוב מכשירי האקמו בישראל תפוסים על ידי חולי קורונה לא מחוסנים. לאחר שבית החולים לא הצליח למצוא מכשיר אקמו, ניסו למצוא עבור החולה מרכז רפואי אחר, שבו יש את המכשיר וצוות רפואי פנוי לטפל בו, אך הניסיון כשל והמטופל נפטר.

ח"כ יעקב אשר הגיב על הפטירה ואמר: "הממשלה מזלזלת בקדושת החיים. נקודה. באדישותם מול הגל הנוכחי של הקורונה משדרים ראשי הממשלה לציבור כי ערך החיים כבר אינו מעל הכל בסולם הערכים הישראלי".

ח"כ אופיר סופר אמר: "עד שהעיתונים והחדשות לא יפתחו בכותרות של "מחדל" ו"כישלון" כפי שעשתה התקשורת לפני פחות משנה, הממשלה הכושלת הזאת תמשיך לנהוג בעת מלחמה באווירת 'הכל הטוב'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר