4 חודשים אחרי

דרעי הודה בשיחות סגורות: "טעינו, הסיעות החרדיות"

בשיחה שקיים עם מקורביו בימים האחרונים התייחס אריה דרעי למצב הפוליטי בישראל והודה כי הסיעות החרדיות טעו שלא לחצו על נתניהו • 'כיכר' עם הדברים המלאים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, התייחס במהלך שיחה שקיים עם מקורביו בימים האחרונים למצב הפוליטי בישראל והודה כי הוא וחבריו לסיעות החרדיות טעו שלא לחצו על ראש האופזיציה, בנימין נתניהו, לעמוד בהסכם עם שר הביטחון, בני גנץ, ערב הפלת ממשלת האחדות.

בתחילה התייחס דרעי למשא ומתן שניהל גוש הימין עם יו״ר רע"מ, ח״כ מנסור עבאס, ואמר: ״‏לא חלמנו לרגע שבאמת נקים איתם ממשלה. הכל היה לצורך המו״מ בלבד. הם הסכימו לתמוך בנו בתמורה לחבילת סיוע. אמרתי לסמוטריץ׳; בוא נסגור איתם ממשלה של 59, רגע לפני ההשבעה נצרף שני חברים מ׳תקווה חדשה׳ ונקים ממשלה ללא רע"מ. הוא לא הסכים, זו הייתה טעות פוליטית שלו״.

הייתה ערבות? גרסאות דרעי וגנץ

דרעי סיפר במהלך דבריו: ״יממה לאחר הבחירות ביבי התקשר אליי ואמר לי ׳בנט סגור עם השמאל׳, צחקתי עליו, לא הבנתי מה הוא רוצה. בסוף התברר שהוא צדק, בנט היה סגור איתם מהרגע הראשון״.

יצוין כי בעבר דרעי סיפר סיפור דומה עם איווט ליברמן, אז לדבריו נתניהו אמר לו שאיווט יעשה הכל כדי להפיל אותו, הוא טען אחרת ובסוף התברר לו שאכן נתניהו צדק.

כמו כן, כאמור, דרעי הודה בטעות של הסיעות החרדיות: ״טעינו (הסיעות החרדיות (י-כ) שלא העברנו לביבי מסר שלא נאפשר את פירוק הממשלה, היינו צריכים להשקיע הרבה יותר כדי לתווך בין ביבי לגנץ, טעינו״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר