אירוע חריג

טען שהוא משיח וניסה לתקוף את ראש העיר

במהלך מעמד 'הקפות שניות' בעיר לוד, ניגש אל ראש העירייה אדם שטען כי הוא המשיח, וניסה לתקוף אותו. ה"משיח" נעצר והוא נחשד כי בעבר איים על ראש העיר יאיר רביבו (פלילים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: Shutterstock)

מעצרו של תושב לוד הוארך היום (רביעי) ביממה, אחרי שניסה לתקוף את ראש עיריית לוד בטענה שהוא המשיח, ואחרי שאיים מספר פעמים על יאיר רביבו, ראש העיר.

במהלך הדיון סירב החשוד להשתמש בייצוג שהוצמד לו מהסנגוריה הציבורית ועורך הדין אמר כי "הוא לא רצה לדבר איתי או לקבל ייעוץ, הוא לא רוצה שאייצג אותו בדיון".

החשוד אמר כי "אני לא רוצה עורך דין, אני יודע לדבר. הקדוש ברוך הוא מנהל אותי טוב מאוד, בורא עולם חי וקיים. לפני חודש רצית להכניס אותי 3 שנים לבית סוהר. תבדקו טוב את התיק שאמרתי לכם שאני המשיח. קשה לכם לקבל את זה?".

עוד אמר ה-'משיח' כי "אני באתי לכאן בגלל ראש העיר שגנב לי את הטלפון ועשה לי שוד, צילמתי אותו, אמרתי לו שיראה איפה אני גר ארבע שנים, בלי תאורה, ביוב. האנשים שלו חנקו אותי והביאו לי מכות ואני נעצרתי במקום ראש העיר. אני באתי לצלם. איימו עליי חנקו אותי והשפילו אותי, ליד אשתי והילדים. 50,000 ש"ח השקענו על גינה הוא פירק לי אותה בלי צו".

השופט החליט כי למרות התנגדות החשוד, עורך הדין ייצג את החשוד. החשוד מנגד זעם ואמר כי "אני עורך דין של עצמי, אני לא צריך אותו. אם צריך עורך דין פרטי אני אביא".

בתגובה להחלטה להארכת מעצרו השיב החשוד כי "אני רוצה לצאת מפה לגאולת עולם. אם אני המשיח, אני לא רוצה יותר בתי משפט ושוטרים. לא עשיתי שום דבר על מה אתם רוצים לבדוק אותי? את ראש העיר אתם צריכים לבדוק, למה הוא מפחד את הכיסא ולא רוצה משיח. השופט זה המשפט האחרון שתשפוט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר