פרסום ראשון

ש"ס ויהדות התורה מחרימות דיון עם שר הדתות מתן כהנא

החרם על שר הדתות כהנא נמשך: נציגי המפלגות החרדיות החליטו להחרים דיון על רפורמת הכשרות, שהחלה בוועדה לשירותי דת יהודיים. "לא מעוניינים לתת לו את הבמה לתקשורת ויח"צ" (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
שר הדתות, מתן כהנא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נציגי ש"ס ויהדות התורה החליטו לנהוג עם שר הדתות, מתן כהנא מימינה, כפי שהם נוהגים עם יו"ר ועדת החוקה, גלעד קריב מהעבודה: להתייחס רק כשחייב, אחרת - להתעלם.

בדיון שאמור להתחיל בדקות הקרובות בכנסת, בוועדה למיזמי תשתית לאומיים מיוחדים ושירותי דת יהודיים, עתיד שר הדתות מתן כהנא לשטוח את תוכניתו לרפורמת הכשרות שמעוררת דאגה ברבנות הראשית ובחשש לפגיעה ביסודות הדת במדינת ישראל.

בניגוד למצבים אחרים, בהם נציגי ש"ס ויהדות התורה מתכנסים כדי למחות ולעכב הצבעות, הפעם החליטו המפלגות החרדיות שלא להיכנס כלל לוועדה -כדי לא לתת לכהנא "תמונת ניצחון", שתסייע לו מבחינה תקשורתית, כך אנו מפרסמים הבוקר (חמישי) לראשונה. גם ח"כ שלמה קרעי מהליכוד החליט להצטרף לחרם ולא ייכנס לוועדה.

גורמים במפלגות החרדיות עימם שוחחנו הסבירו ל'כיכר': "אנחנו לא מעוניינים לתת לו את הבמה לצורכי יח"צ ותקשורת. אם אין לנו יכולת להצביע ולנסות לשנות - למה לתת לו את הכוח?".

צריך לומר שלחברי הכנסת החרדים אין יכולת להצביע בוועדות השונות, לפי שהאופוזיציה טרם רשמה חברים מטעמה לוועדות, כחלק מהמאבק על הצעות הקואליציה השונות להרכבי הוועדות, וכך פקע הזמן הקצוב בחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר