הטיפול בקורונה

ח"כית בקואליציה נגד הממשלה: "ציון אפס"

ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי ממרצ תקפה את יו"ר מפלגתה הורוביץ ואת רה"מ בנט על ניהול המגיפה בחברה הערבית, ועל האלימות הגואה: "שערורייה שאני לא אשתוק עליה" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הח"כית התוקפת ויו"ר מפלגתה הורוביץ, המותקף (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

נתוני הקורונה בחברה הערבית מעלים תמונת מצב קשה: 50 יישובים ערביים מוגדרים הבוקר (חמישי) "אדומים" במתווה הרמזור, הממפה את מדינת ישראל ע"פ אזורי תחלואה בקורונה, כאשר מספר לא מבוטל מהלא-מחוסנים מגיעים מהחברה הערבית.

ראש הממשלה נפתלי בנט כבר הצהיר ש"צמצום הופעה במרכז לא תעזור לתושבי טייבה", ואמר כי יקדמו מתווים לחיסון המוני של האוכלוסייה הערבית, אבל הנתונים עדיין מעלים תמונת מצב קשה.

ע"פ מתווה הרמזור, בחודש ספטמבר מי שהפכו למובילות התחלואה הן כסייפה, רהט ויישובי הפזורה הבדואית בנגב; מג'ד אל-כרום, ירכא ובית ג'ן בצפון; וקלנסווה, טייבה וטירה באזור המשולש.

הבוקר (חמישי) בוועדת הכספים של הכנסת, הביקורת הציבורית הקשה ברחוב הערבי הושמעה במשכן, ולא מפי חברי הרשימה המשותפת - אלא מתוך הממשלה, מהמפלגה שהעומד בראשה מכהן כשר הבריאות, מפלגת מרצ.

ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי, מקום רביעי ברשימת מרצ, תקפה בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט ואת שר הבריאות ניצן הורוביץ: "אמנם אני חלק מהקואליציה אבל חובתי הראשונה היא כלפי הציבור הערבי שאליו אני משתייכת", אמרה זועבי. "אני נותנת לממשלה הזו ציון אפס בטיפול בנושא הפשע במגזר הערבי וגם בטיפול בקורונה".

"אני מתריעה כבר הרבה זמן בפני שר הבריאות שהוא מהמפלגה שלי ובפני שרת החינוך, על כך שהגענו למצב ש-40 יישובים אדומים הם ערבים. אין אכיפה, אין מתחסנים, אין הסברה. כאילו שהחברה הערבית היא החצר האחורית של הקורונה. זו פשוט שערורייה ואני לא מתכוונת לשתוק על זה", הוסיפה בזעם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר