אח של ח"כ משס

בפעם הראשונה: נבחר שופט חרדי לבית הדין הצבאי

הוועדה לבחירת שופטים צבאיים, התכנסה היום כדי לבחור שופטים צבאיים בערכאה הראשונה של בית הדין הצבאי. לראשונה, נבחר שופט חרדי, אח של חבר כנסת מש"ס (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
חברי הוועדה (צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

הוועדה לבחירת שופטים צבאיים, בראשות שר הביטחון בני גנץ, התכנסה היום (ראשון), כדי לבחור שופטים לערכאה ראשונה בבית הדין הצבאי.

אחד השופטים שנבחרו היום, הוא רס"ן שאול ארבל, שעשה היסטוריה, בהיותו השופט הצבאי החרדי הראשון בתולדות צה"ל. ארבל, הוא אחיו של חבר הכנסת משה ארבל מש"ס.

ארבל, הוא בוגר ישיבת איתרי בירושלים, וכיום משתייך לקהילת 'בית אבא' בעיר פתח תקווה.

בוועדה, שהתכנסה היום, חברים גם שר המשפטים, גדעון סער, נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט ניל הנדל, הרמטכ"ל אביב כוכבי, נשיא בית הדין הצבאי לערעורים, אלוף דורון פיילס, ראש אגף כוח אדם, אלוף יניב עשור, המשנה לנשיא בית הדין הצבאי לערעורים, תת-אלוף אורלי מרקמן ונציג לשכת עורכי הדין, עורך-דין נועם לאור.

הוועדה בחרה כאמור בארבך, וכן ברס"ן סבסטיאן אוסובסקי, רס"ן רינת לוי מוסקוביץ' ורס"ן לידור דרכמן, לשופטים צבאיים משפטאים של בית דין צבאי של ערכאה ראשונה.

יצוין, כי המינויים יעשה במעמד נשיא המדינה במועד שנקבע.

שר הביטחון, בני גנץ אמר: "אני מודה לכלל חברי הוועדה ולצוות המקצועי על העבודה שהביאה לבחירה בשופטים ישרי דרך ומקצועיים, שחברי הוועדה התרשמו מיכולותיהם. אני מבקש לברך את השופטים החדשים לקראת השבעתם הצפויה, ובטוח שימלאו את תפקידם במסירות וברגישות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר