ישיגו תמיכה?

דיווח: 'המשותפת' לראשי הקואליציה: נתמוך בחוק נתניהו במקום רע"מ

בשל התנגדותה של רע"מ לחוק פרסונלי נגד ראש האופוזיציה נתניהו, יריבתה המושבעת - הרשימה המשותפת, הבהירה לראשי הקואליציה, כי אם תהיה בעיה, הם יתמכו בחוק (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
עודה וטיבי בכנסת, ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יפתור את המשבר הקואליציוני? לאחר שמפלגת רע"מ הודיעה, כי תתקשה לתמוך בחוק שימנע מראש האופוזיציה נתניהו לכהן כראש הממשלה, יריבתה - הרשימה המשותפת, הודיעה לראשי הקואליציה, כי הם מכונים לתמוך בחוק.

על פי הדיווח של דפנה ליאל, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, העביר מסר לבכירים בקואליציה, לפיו מפלגתו תתמוך בחוק שימנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה.

כזכור, על פי הדיווח של עמית סגל, עבאס, העביר מסר בתחילת השבוע מסר לממשלה, לפיו הוא לא מחוייב לחוק שימנע מאדם בעל כתב אישום להרכיב ממשלה (מה שנקרא חוק נתניהו). "לא נלהב מחקיקה פרסונלית, מי שצריך להחליט זה העם", הסביר עבאס.

שר המשפטים גדעון סער - המוביל את החוק השנוי במחלוקת, צפוי להעלות בקרוב את החוק להגבלת כהונת ראש ממשלה ל-8 שנים, וכן הצעת חוק המונעת מאדם עם כתב אישום להתמודד לראשות ממשלה כבר בכנס החורף הקרוב של הכנסת.

גדעון סער אתמול, על החוק (ערוץ כנסת)

בנט, שבעבר התנגד בחריפות לחוק, נתן אור ירוק לסער לקדם את החוק, אך בסיעת ימינה עדיין לא קיבלו החלטה כיצד יצביעו, וזאת בשל ההתנגדות הנחרצת של שרת הפנים איילת שקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר