"סמן כשאתה אומר אמת"

השופט לא התאפק ועקץ את העד נגד נתניהו

במהלך הדיונים בתיקי 4000, עקץ השופט את העד ומנכ"ל וואלה לשעבר, זאת לאחר שאמר כי "לא כל מה שאני כותב נכון". השופט: "תן סימן מתי אתה דובר אמת ומתי לא" (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ישועה בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

במהלך הדיונים בבית המשפט היום (שלישי) בתיק 4000, העיד מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה ואמר כי "לא אומר שכל מה שאני כותב נכון. אלה הטיעונים שלי שמבטאים את הנרטיב. חלק מפה נכון וחלק לא".

על כך השיב בעקיצה השופט עוזי בר עם ואמר לישועה: "אני מתחילת החקירה של אדוני לא מצליח להבין מתי הדברים שכתבת לעצמך בפתקים הם אמת, ומתי הם לא אמת. בסופו של דבר אנחנו בוחנים את הכתובים.

"איך נדע על סמך הכתובים מתי אדוני חושב שהדברים שכתב לעצמו הם אמת, מתי הם לא אמת האם אדוני יכול לתת סימנים? סימנים של אדוני ולא של מישהו אחר - איך אתה רואה את הדברים".

במענה לאמרתו של עורך דינם של משפחת אלוביץ' עו"ד ז'ק חן כי "אמרת שאתה שאתה משקר בנוגע למשפחת נתניהו", אמר חן: "אתה משתמש במילים קשות. יש שקר ויש שקר, באיזה מובן, אני הודיתי שמנכ"ל כחלק מהשיח מתחנף לאנשים, ואומר דברים שהוא לא מתכוון להם עד הסוף".

הוא הוסיף: "לא התכוונתי שכל אחד אח שלי, ולא כל אחד גאון. אני משקר לעובדים, עבדתי עם אנשי עסקים ביושר. מנכ"לים הרבה פעמים מעגלים פינות. למה קיימים משרדי יחסי ציבור? בדיוק בשביל זה. כדי לעגל פינות. תשאל את עמוס שוקן, שדיברתי איתו פעמיים סביב התחקיר ושיקרתי לו, אם הוא חושב שאני שקרן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר