אחרי פגישת חבריו

יאיר גולן: "אם אני ארצה להיפגש עם אבו מאזן - אפגוש אותו"

סגן שרת הכלכלה גולן, ענה לשאלה מדוע לא הגיע לפגישה עם מזכ"ל הרשות הפלסטינית, ואמר "אם אני ארצה לפגוש את אבו מאזן אני אפגוש אותו, אנחנו בקשרים שוטפים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גולן (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

סגן שר הכלכלה יאיר גולן התראיין הבוקר (רביעי) לבן כספית וינון מגל, ונשאל מדוע לא הוזמן לפגישה עם מזכ"ל הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברמאללה.

גולן השיב כי "אני לא ילד בן שלוש שצריך לקחת אותו. אם אני ארצה לפגוש את אבו מאזן אני אפגוש אותו. אני חושב שזה לא צריך להיות כותרת בכלל, אני חושב שעם הפלסטינים צריך לדבר, זה תמיד יותר טוב מלהילחם אחד בשני ואני לא מבין את הסיפור הגדול".

בהתייחס לשאלה מדוע חברי מפלגתו נפגשים עם אנשי טרור, השיב גולן: "אנחנו בקשרים שוטפים עם הפלסטינים ואף אחד מהם לא ציוני. חלקם עסק בעבר בטרור. צריך להפסיק לבחוש בעניין ולהבין שעם הפלסטינים צריך לקיים יחסי תיאום, כלכליים, של ארגון תשתיות. יש כל כך הרבה תחומים".

כשנשאל על פרשת רון ארד, אמר יאיר גולן: "פרשייה כל כך עצובה וכאובה, ואני חושב שבאמת לא צריך לעסוק בכל הפעילות המסווגת, הסודית, שמלווה את הסיפור הזה במשך הרבה מאוד שנים".

"אני חושב שמוטב היה לא לפרט בעניין הזה, הוא (ראש הממשלה) בחר לעשות את זה אחרת ואני מכבד את זה. אני מקווה שנדע כל העת למצוא את שביל הזהב שמצד אחד לא מסכן את לוחמינו ואנשינו בצורה בלתי מידתית ומן הצד השני להביא לכל הפחות את המידע איפה באמת הוא נמצא. אני מניח שרון ארד כבר לא בין החיים, אז שלפחות נדע איפה הוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר