סערה בכנסת • צפו

"אביר העצמאים הצביע נגד"; האופוזיציה איתגרה בכנסת

אביר קארה שהוביל את מאבק העצמאיים ונבחר בעקבות כך לכנסת, הצביע נגד חוק דמי אבטלה, בשל המשמעת הקואליציונית; "אביר העצמאים רכב על גבם והצביע נגד" • צפו (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

חוק דמי אבטלה לעצמאיים שהוגש בידי האופוזיציה נפל במליאה על חודו של קול, 55 נגד ו-54 בעד, סגן השר אביר קארה הצביע נגד, זאת למרות שהיה ממובילי המאבק והמחאה של עסקים עצמאיים.

התגובות בכנסת סערו, האופוזיציה שכמובן הגישה את הצעת החוק על למנת לבחון את עמידתו של קארה במשמעת הקואליציונית ולהביכו גרמה לו כאמור, להצביע נגד, חברי כנסת רבים מהאופוזיציה תקפו את קארה כשלטענתם הוא פגע באלו שבחרו בו לכנסת - העצמאיים.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר: "יושב פה אביר קארה שהגיע לכנסת על ידי העצמאיים ומצביע נגד החוק החשוב הזה, איבדתם את הבושה, אנחנו מסתובבים עם חבורה של אנשים שאין ביניהם לאמת ולא כלום".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד אמר: "אביר העצמאים שרכב על גבם כל הדרך אל ממשלת ההונאה, הצביע נגד מה שהוא הטיף לו כל כך הרבה חודשים - דמי אבטלה לעצמאים. אבדה הבושה. בוודאי כשהוא יכל להצביע הצבעה כפולה ולאפשר להצעה לעבור".

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד צייץ בטוויטר: "העצמאים של ישראל שקורסים תחת הנטל, שילמו היום מחיר בשביל שהממשלה המוזרה הזו תמשיך להתקיים. ‏חוק קריטי וחשוב לדמי אבטלה לעצמאים נפל עכשיו על חודו של קול. ‏ממשלה של הבטחות לחוד, ומעשים לחוד".

יו"ר השדולה לעסקים בכנסת, ח"כ קרן ברק מהליכוד, טענה: "זו הונאת הבחירות החמורה ביותר שנעשתה בכהונה הזו, אחרי ראשות הממשלה של בנט. אביר קארה, שחייב את כסאו בכנסת לעצמאים, הצביע היום נגדם, נגד הצעת החוק לתשלום דמי אבטלה לעצמאים והפיל את החוק על חודו של קול! כיו"ר שדולת העצמאים אני מתביישת שהוא פעם ייצג אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר