סגירת חשבון ברוטאלית

חשד במשטרה: התוקף שהתנפל על פרוש נשלח כדי לנקום

גורמים שונים הפעילו את התוקף שהתנפל על פרוש סמוך לביתו לפני חודש, במטרה לבצע נקמה על סיפור ישן - כך חושדים במשטרת ישראל • פרוש: "אין לי מושג, אני לא יכול לומר שאני יודע" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מאיר פרוש. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כמעט חודש חלף מאז תקיפתו של ח"כ מאיר פרוש סמוך לביתו, כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת'. במשטרה נבדק חשד לפיו התקיפה הייתה למעשה ניסיון נקמה על סיפור ישן. התוקף, כך נבדק, נשלח בידי גורמים שביקשו לנקום בחבר הכנסת מיהדות התורה.

כזכור, בעשרת ימי תשובה המתינו אלמונים בעלי חזות חרדית ליד ביתו של חבר-הכנסת מאיר פרוש, יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' ב'יהדות התורה', קראו לעברו קריאות גנאי, ניסו לתקוף אותו ואף לגזוז את זקנו.

לפי החשד, האלמונים, שהיו רכובים ככל-הנראה על קורקינט או על אופנוע, ניסו לתקוף את ח"כ פרוש באלימות, אך ללא הצלחה לאחר שנהדפו על-ידו. המשטרה פתחה בחקירה בניסיון לאתר את התוקפים ולבדוק את המניע למעשה. כעת, כאמור, מתברר כי עולה חשד שמדובר בניסיון נקמה.

לפני מעט יותר משבוע השליך אלמוני דגים מקולקלים על דלת ביתו של חבר הכנסת פרוש בשכונת רוממה בירושלים. האלמוני נמלט מהמקום, וחוקרי המשטרה שהגיעו למקום, לקחו את תיעודי מצלמות האבטחה, ולאחר מספר שעות חזרו שוב ולקחו עדות מפרוש.

פרוש בשיחה ל'כיכר השבת', השבוע

בשיחה עם 'כיכר השבת, שחזר פרוש את רגעי התקיפה. "הוציא מספריים ותפס לי את הזקן", תיאר. הוא הוסיף: "זה לא נוח, לא הייתי רוצה לומר שזה טראומה, זה פוגע באדם כשמי שהוא לא משוחרר - עלול לעמוד בפני מצב כזה, ומה שמדאיג אותי יותר זה שנניח כשיתפסו כבר את את אותו אחד ויוכיחו שזה היה הוא, יבואו לבית המשפט ובית המשפט יגיד 'אז מה אם לא יהיה לך זקן'? לא שבר לך את היד, לא חלילה עיוור אותך, הוריד לך את הזקן..."

כשנשאל אם יכול להעריך מי עומד מאחורי התקיפות, השיב: "אני לא יכול לומר כיוון שאין שום דבר היום שהוא בהתנגדות מסוימת, עם קהלים כאלו או אחרים". כשנשאל אם ברור לו שזה על רקע העשייה הציבורית שלו, השיב: "אין לי מושג, אני לא יכול לדעת, אני לא חייב לאנשים כסף שירוצו אחריי לגזור לי את הזקן". הראיון המלא עם פרוש יפורסם מחר, בתכנית 'סוגרים שבוע'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר