ב'קרית מלך' • גלריה

לפני תחילת 'זמן חורף': מד"א חיסנו והתברכו מראש הישיבה

שבוע לפני תחילת הזמן, נשלחה הודעה לתלמידי 'קרית מלך', כי רק מי שיחוסן במנה השלישית, יוכל להתחיל את הזמן. צוות מד"א הגיע לישיבה, חיסן את הבחורים והתברך מרה"י (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מתברכים מהגר"ש קנייבסקי (צילום: ללא קרדיט)

תלמידי הישיבות הקדושות ואברכי הכוללים, התחילו היום (חמישי) ואתמול את 'זמן חורף', בשעה טובה ומוצלחת, בישיבת קרית מלך בבני ברק, הבחורים חויבו ליטול את המנה השלישית של החיסון, קודם לתחילת ה'זמן'.

מיד לאחר צאת שמחת תורה, הודיעו ראשי ישיבת קרית מלך בבני ברק, הגאון רבי יעקב קרפ והגאון רבי שלמה קנייבסקי, כי חובה על כל התלמידים להתחסן, זאת כדי ש'זמן חורף', יעבור על בני הישיבה, ללא שום הפרעות והבחורים יוכלו לשבת וללמוד רגוע בישיבה, עד סיום הזמן בחודש ניסן.

משרד הבריאות שלחו אתמול, עם תחילת הזמן בהיכל הישיבה, צוות מיוחד של מתנדבי מד"א, שיחסנו בתוך הישיבה את הבחורים שבאים לישיבה ועדיין לא קיבלו את מנות החיסון השלישית,

לאחר שסימו לחסן, עלו צוות מד"א למעונם של ראשי הישיבה הגר"י קרפ והגר"ש קנייבסקי וקיבלו את ברכתם, ראשי הישיבה בירכו אותם, שלא יהיה שום תקלה תחת ידיהם ושלא יהיה להם עוד עבודה חוץ מיולדות, ועוד ברכות על שחיסנו את תלמידי הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר