"בואו לשבת איתנו"

קריצת 'יש עתיד' לחרדים; יו"ר הסיעה ח"כ בועז טופורובסקי בריאיון

ניהול משבר הקורונה בעידן בנט-לפיד; הקריצה לחרדים שיצטרפו לממשלה והאיום של איווט ליברמן; גזירות הממשלה והתאונות בדרכים • ח"כ בועז טופורובסקי, יו"ר סיעת 'יש עתיד', בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אבורמי לינשה. מפיק: איציק אוחנה)

עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, ח"כ בועז טופורובסקי, יו"ר סיעת 'יש עתיד' ומ"מ יו"ר הקואליציה, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס ליציבות הממשלה החדשה, הקריצה לסיעות החרדיות, האיום של אביגדור ליברמן, גזירות הממשלה והמאבק שלו בתאונות הדרכים. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

"אני חושב שאפשר לטפל ולשפר הרבה מאד גורמים, והייתי שמח אם חברי הכנסת החרדיים לא היו רק לעומתיים, אלא היו יושבים איתנו, גם בלי להיכנס לקואליציה".

אבל אומר לך אביגדור ליברמן שאם החרדים נכנסים לקואליציה הוא פורש?

"אני לא 'ישראל ביתנו', אלא יו"ר סיעת 'יש עתיד, ואני חושב שליברמן אומר כך משום שהוא יוצא מתוך נקודת הנחה שהחרדים אף פעם לא יקבלו את קווי היסוד של הממשלה. כל מפלגה מהאופוזיציה שתסכים לקבל את קווי היסוד של הממשלה, היא בהחלט מוזמנת להצטרף אליה".

ח"כ בועז טופורובסקי בריאיון לישי כהן

זה קצת משחק מילים, משום שגם אתה יודע שכדי שהחרדים יצטרפו לקואליציה אתם תצטרכו להתגמש, כי החרדים כידוע לא יוכלו לתמוך בקווי יסוד של תחבורה ציבורית בשבת, ואז התוצאה תהיה שליברמן יפרוש, ושאלה הגדולה היא האם אתם בכלל מוכנים לתרחיש כזה או שנוח לכם לומר שהחרדים מחרימים אתכם?

"אני לא חושב שליברמן מתכוון לצאת מהקואליציה כ"כ מהר, ואני שב ואומר שכל מפלגה שתקבל את קווי היסוד של הממשלה מוזמנת להצטרף, כמובן שמוצאים את הדרך המשותפת להגיע להסכמות, כפי שעשינו עם מפלגת רע"מ.

"רע"מ היא מפלגה דתית אסלאמית וישנם דברים שלא מקודמים שמציקים לי מאד, אבל אני מבין את הקושי של השותפות ולכן כל אחד מתחשב בצרכים של השני".

זה היפותטי, אבל נניח שהחרדים ירצו להיכנס, האם אתם תעדיפו אותם על פני ששת המנדטים של ליברמן?

"זו לא שאלה של מנדטים, אלא הסתכלות של מילה, של אחריות כלפי המדינה. הכי קל לפרק ולהבטיח הבטחות".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר