עונג שבת

6 מתכונים מעולים לשבת: מהדגים ועד הקינוח

זה התפריט שלנו לשבת הקרובה: לחמניות כוסמין, סלט תפוחי אדמה עם טוויסט, דג לברק מבריק, סיר בשר קלאסי, קינוח מנצח וסלט כיפי לסעודה שלישית (מתכונים לשבת, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
לברק על מצע פרוסות תפוחי אדמה (צילום: מורן פינטו)
דג לברק על מצע פרוסות תפוחי אדמה

"מנה שנולדה תוך כדי תנועה. קלה להכנה וקצת אחרת ממה שאני רגילה" כך מגדירה מורן פינטו את מנת הפתיחה המעולה והכל כך טעימה הזו.

לחצו כאן למתכון

לחמניות כוסמין

אין מחווה אישית יותר בסעודת השבת מלחמניה יפה שמונחת לכל סועד על הצלחת. בטח אם הכנתם את הלחמנייה הזו בעצמכם ובטח אם היא עשויה מכוסמין ורכיבים בריאים יותר. הטיפ שלנו: הכפילו מראש כמויות והקפיאו מלאי גדול של לחמניות מוכנות לחודש הקרוב.

,,,לחצו כאן למתכון,,,,,לסעודה שלישית: סלט פירות קיץ ברוטב נענע ודבש

סלט תפוחי אדמה ברוטב ויניגרט
סלט תפוחי האדמה הקלאסי מקבל כאן טוויסט שלם עם רוטב ויניגרט חרדל, בצל ירוק ועשבי תיבול. הסלט הזה נהיה טעים יותר אחרי כמה שעות במקרר, מה שהופך אותו לסלט המושלם לשבת ואפשר להגיש אותו קר או בטמפרטורת החדר.

לחצו כאן למתכון

בשר ותפוחי אדמה בתנור
מנה שמתחילה בבישול על הגז, מסתיימת בתנור וממלאת את הבית בריח משגע: מתכון לבשר צלעות ללא עצם ותפוחי אדמה קטנים מתובלים היטב וצלויים בתנור. סיר מרשים ויפהפה, קלאסי וחגיגי שעבדתם עליו 15 דקות מקסימום.

קריספי פופס
חטיפי פצפוצי אורז ומרשמלו מצופים בשוקולד ושלל קישוטים שעולים על דעתכם. קינוח מנצח שמכינים בקלי קלות (פרווה או חלבי, לבחירתכם) וכולם מתמלאים באושר - כן, לא רק הילדים.

עשו טובה לעצמכם ואל תפספסו את הסלט הזו - או נכון יותר, את הרוטב המפתיע שלו. הסלט מתאים מאוד לסעודה שלישית, כי השבתות מתחילות להתקצר ואנחנו רוצים סעודה יחסית קלילה אך כיפית ומשביעה.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר