התחזות מוצלחת?

חרדי 'זכה' בתיק פלילי וקנס בעקבות מתחזה

שלמה קופמן, תושב ב"ב הופתע לגלות מכתב ממשטרת ישראל בו עודכן על פתיחת תיק פלילי כנגדו, לאחר "שהשתתף בהפרת סדר" בירושלים כשבאותה עת היה במרכז (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שלמה קופמן, תושב בני ברק הופתע לגלות מכתב ממשטרת ישראל בו הוא עודכן על פתיחת תיק פלילי כנגדו, לאחר "שהשתתף בהפרת סדר" בירושלים. אל ההודעה צורף גם קנס על סך 500 שקלים בטענה כי במהלך חקירתו בתחנה 'מוריה' סירב לעטות מסכה. אלא שמתברר, שהמשטרה פישלה ובגדול כפי שחשף לראשונה העיתונאי לירן תמרי ב'מיינט' ירושלים

קופמן מספר שבפרטי הדוח נטען, כי בתאריך 14/9 הוא נעצר לחקירה בתחנת משטרה מוריה בירושלים בגין השתתפות בהפגנת חרדים, ובמהלך החקירה ההחוקר ביקש ממנו מספר פעמים לעטות מסכה והוא סירב, כך לפי המכתב שקיבל מהמשטרה.

אלא שמסתבר שקופמן בכלל באותם זמנים בהם נטען כי לקח חלק בהפרת הסדר, היה בסדרת בדיקות רפואיות במרכז הארץ. היום הוא מספר ש"הדו"ח ניתן בשעה 18:30 בירושלים – באותה שעה הייתה בבדיקה רפואית בין השעות 17:00 – 18:00 בפתח תקווה. זה הזוי – מישהו פשוט התחזה".

במשטרה בינתיים הודו בטעות ומסתמן כי אדם אחר שנחקר התחזה לקופמן.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה מעשה של התחזות לאחר בניגוד לחוק. במקרה זה החשוד במעשה התחזה לאחר ועל כן נפתחה נגדו חקירה במשטרה. באשר לאדם שאליו הוא התחזה, הרי שהתיק נגדו יסגר והקנס שנזקף לחובתו יבוטל לאלתר. נמשיך לאכוף את החוק ולפעול למיצוי הדין עם החשוד במעשה ההתחזות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר