האב: "לא קורונה"

בן 16 נפטר לאחר שלקה בתסמונת פוסט-קורונה; 'תתחסנו'

בבית החולים שניידר, מת נער בן 16, לאחר שלדברי הרופאים, הוא לקה בתסמונת פוסט-קורונה. ד"ר שילר מסר: 'הנער, לא חוסן נגד קורונה ונזקק לתמיכת אקמו במשך 10 ימים; לכו להתחסן' (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

נער בן 16, בשם עדאן ג׳אמל פיומי, מג'לג'וליה, מת הבוקר (שבת) בבית החולים שניידר בפתל תקווה, מתסמונת פוסט-קורונה, אביו טען שלא היה לו כלל קורונה.

בבית החולים מסרו, כי הנער לקה בתסמונת פוסט-קורונה. כאשר לפני כשבועיים הוא הועבר מבית החולים מאיר בכפר סבא למרכז שניידר לרפואת ילדים, וחובר לאקמו ביחידה לטיפול נמרץ לב. "אנו משתתפים בצערה של המשפחה", נמסר.

בעקבות פטירת הנער אמר ד"ר עופר שילר, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר לרפואת ילדים: "הנער, שלא חוסן כנגד קורונה, אושפז בבית חולים אחר ונזקק לתמיכה ריאתית ולבבית משמעויות עקב תסמונת PIMS (Pediatric Inflammatory Multisystem Syndrome) שמתפתחת באופן נדיר לאחר הדבקות בוירוס הקורונה".

ד"ר עופר שילר, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר לרפואת ילדים, מספר על המוות

"עקב החמרה נוספת במצבו הוא חובר למערכת האקמו והועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ לב בשניידר. הוא סבל מכשל רב מערכתי קשה ביותר ונזקק לתמיכת אקמו במשך כ 10 ימים. למרות טיפול מקסימלי הוא נפטר מאי ספיקה רב מערכתית משנית לתסמונת. אנו משתתפים בצער המשפחה וקוראים להתחסן כנגד הוירוס."

אביו של הנער אמר לכאן חדשות: "אני כועס, למה הבן שלי מת? הם אומרים שזה פוסט-הקורונה, אבל לא הייתה לו קורונה. אמרו לי שהבן שלי מאוד חולה. בבית החולים מאיר לא הצליחו להוריד לו את החום ולא היה להם אקמו, אז העבירו אותו לשניידר. אני לא מבין איך הגענו למצב הזה, פתאום אמרו לי שהלב שלו לא עובד, הכליות לא עובדות, שום דבר לא עובד. לבית החולים הוא הגיע בהליכה, בריצה. אני קורא להורים – תשמרו על הילדים שלכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר