מלחמת הודעות

"ירושת נתניהו": נלחמים בח"כ המיליארדר

בכירי מפלגת הליכוד נערכים ליום שאחרי בנימין נתניהו, והמהלך המרכזי הוא לבלום את הח"כ המיליארדר הראשון ברקת • הערב: קרב הודעות בין ברקת לדוד אמסלם (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אמסלם וברקת. ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בנימין נתניהו עדיין עומד בגאון בראש מפלגת הליכוד, אך במפלגה מצחצחים חרבות ונערכים ליום שאחרי, כאשר ישנם המעריכים כי הפרישה תגיע כבר בקרוב, אילו ממשלת בנט-לפיד תצליח במשימתה להעביר את תקציב המדינה לשנים 2021 ו-2022 בשבועות הקרובים.

אחד הטוענים לכתר הוא חבר הכנסת ניר ברקת, שמתחזק את שמו במפלגה בעזרת הכספים הרבים שיש ברשותו. כזכור, לפני מספר שבועות הפך ברקת לחבר הכנסת המיליארדר הראשון, והודעות רבות שנשלחו לחברי מרכז הליכוד מטעם "בכיר בליכוד" נגד שר האוצר לשעבר ישראל כ"ץ ושר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין נקשרו ישירות לברקת.

כעת המאבק עולה מדרגה, כאשר ח"כ דוד אמסלם, שלא מחשיב עצמו כמועמד לראשות המפלגה, מקדם חוק שימנע ממועמד להשקיע כסף רב כדי להתקדם בבחירות המקדימות. אמסלם לא מזכיר אף שם, אך ברור כי הכוונה היא לראש עיריית ירושלים לשעבר.

הערב (מוצ"ש) נשלחה שוב הודעה לחברי מרכז הליכוד, שמייד יוחסה לברקת: "יצא המרצע מהשק. גדעון סער חבר לדוד אמסלם בהצעת החוק שהגיש נגד ניר ברקת", נכתב. "בכך סער נותן הכשר להצעות חוק אישיות ויקדם את הצעת החוק נגד נתניהו".

"כדי להפיל את ברקת בגלל סכסוך אישי מהעירייה (אמסלם כיהן כחבר מועצת ירושלים בעבר; ר"כ), אמסלם יאפשר להפיל את נתניהו", הואשם חבר הכנסת בציפור נפשם של בוחרי הליכוד. "לא נשכח לך, אמסלם העסקן, את החבירה לגדעון סער!", האשימה ההודעה שנחתמה בשם "נאמני נתניהו בליכוד".

תשובת אמסלם לא איחרה לבוא, והיא הייתה ישירה, שוב, נגד ברקת: "מצחיק שאנשי קדימה בליכוד (ברקת היה חבר מפלגתו של אריאל שרון בעבר; ר"כ) ממשיכים לקשקש בקומקום ולנסות למכור ספין עלוב, מופרך והזוי על חבירה של אמסלם הנאמן לסער שנטש", הגיב. "יש כאלה, כמו אמסלם, שנשארים נאמנים לדרך ולמנהיג בכל מצב, בניגוד לברקת החתרן מספר אחד במדינה, שמסתתר תמיד מאחורי שכירי חרב ומתחמם על הקווים בחוסר סבלנות בסיסי".

בסיום ההודעה כתב אמסלם: "למרות ההכפשות של מר ברקת החוק הזה יעבור בעזרת השם, ואנחנו נמנע מהמיליארדים לקנות שלטון בכסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר