בדיון בוועדה

גפני: "רבים במדינה צריכים לבקש סליחה מהרב קנייבסקי"

בדיון שנערך היום בוועדת הכספים, הופיעה שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, חבר הכנסת גפני הודה לה על התעקשותה שתלמידים ילמדו גם בקורונה. וביקש מהנוכחים שיבקשו סליחה • תיעוד (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
משה גפני, היום (צילום: ערוץ כנסת)

בוועדת הכספים התקיים היום (ראשון) דיון על התקציב של שנת 2021 - 2022, שרת החינוך, הגיעה להשתתף בדיון, וגפני ניצל את ההזדמנות כדי להודות לה.

"אני רוצה לשבח את השרה", פתח גפני והוסיף: "על העמידה ההרואית שלה, בכך שתלמידים צריכים ללמוד, אפילו בקורונה, צריך להקפיד על ההנחיות - אבל צריך ללמוד".

"אני חושב שיש רבים במדינה הזו, שצריכים לבקש סליחה מהרב קנייבסקי, שהוא אמר בשעתו שחייבים להמשיך ללמוד, עם הקפדה על ההנחיות - וההתקפה נגדו הייתה גדולה".

"מי התקיף את הרב קנייבסקי", נשאל גפני על ידי יו"ר הוועדה מ'ישראל ביתנו' (שהיו מראשי התוקפים), והשיב בהומור: "לא חשוב, לא רוצה להגיד לשון הרע בחודש חשוון".

גפני הוסיף: "המציאות הזו שילדים לא לומדים והכל נסגר זה דבר נכון, ולכן גברתי השרה אני משבח אותך על זה ואני מקווה שלא יעשו לי כלום על זה שאני משבח אותך".

יצוין, כי אין זו הפעם הראשונה, שחבר הכנסת גפני מבקש מהציבור בישראל לבקש סליחה ממרן הגר"ח קנייבסקי. לפני מספר חודשים, ב”ועידת המשפיעים” של N12 אמר גפני: "הממשלה שגתה כשלא שמה את החינוך בראש מעייניה, צריך לבקש סליחה מהרב קנייבסקי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר