"רציתי תו ירוק"

הדביקה את בתה בכוונה; הבת במצב קשה

ילדה בת 7.5, שחלתה לפני מספר שבועות בנגיף קורונה, לאחר שאמה הדביקה אותה בכוונה תחילה, מאושפזת כעת במחלקת טיפול נמרץ; האם: "אני מאשימה את עצמי" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במחלקת טיפול נמרץ קורונה, בבית החולים אסותא, מאושפזת ילדה כבת 7.5, בעקבות תסמינים חריגים של פוסט קורונה.

לפני מספר שבועות, הילדה חלתה בקורונה, ועברה את המחלה בקלות, חודש לאחר שחלתה, הילדה החלה לסבול מתסמיני פוסט קורונה והיא נאלצה להתאשפז במחלקת טיפול נמרץ.

אם הילדה, סיפרה הערב ל'חדשות 12', "הדבקתי את בתי בכוונה, אני מאשימה את עצמי, זה קרה בגלל המידע שהעבירו לנו שילדים לא נפגעים מקורונה, וחשבתי לעצמי שאם הקורונה תיכנס אלי הביתה, אז אני אעשה הדבקה ככה שיהיה לילדים תו ירוק', והנה היא נכנסה הביתה".

"אחרי שבן אחר שלי נדבק", סיפרה האם, "החלטתי כבר להדביק גם את בתי, קראתי בגוגל אפילו שאין בעיה עם ילדים וב"ה היא עברה את הקורונה בלי סימפטומים, רק אחרי שבועות, התמונה השתנתה".

. כשהבת חלתה, היא עברה את זה בלי סימפטומים בכלל, אך לאחר מכן התמונה השתנתה".

"אמא, כואב לי הראש'", מתארת האם את התלונות של בתה ומספרת: "הבת שלי התעוררה בלילה עם רעידות מטורפות, משהו שאני לא ראיתי בחיי, המדדים שלה השתגעו באופן פתאומי ובבוקר הלכנו לרופא, שאמר לנו לחכות כמה ימים".

"למרות שניסינו הכול החום לא ירד, ובשבת התחילו תסמינים מוזרים כמו קילופים בעור ופריחה – למחרת, רופאה אחרת שראתה אותה נבהלה לאחר ששמעה שהיא מחלימת קורונה".

לדברי האם: "המצב שלה כל יום לא משתנה, אבל היום רואים קצה אור. את הלילה האחרון עברנו לראשונה בלי חמצן".

האם רוצה להזהיר את ההורים שלא להדביק בכוונה אתה הילדים ואמרה: ""הילדים הקטנים - כן פגיעים מקורונה והם לא מחוסנים. צריך לשמור עליהם חזק".

כזכור, אמש דווח, כי נער כבן 16 מת, לאחר שלדברי הרופאים, הוא לקה בתסמונת פוסט-קורונה. ד"ר שילר מסר: "הנער, לא חוסן נגד קורונה ונזקק לתמיכת אקמו במשך 10 ימים. אני קורא לציבור ללכת להתחסן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר