החשוד שוחרר לבית

"הפרצוף הפך לאדום"; שני בחורי ישיבה הותקפו בירושלים

מול שוטרי מג"ב: פורעים קיללו, הפלו מכות וירקו בשני תלמידי ישיבה צעירים בירושלים • שני שוטרים לא הצליחו לעמוד בפני כמות התוקפים הגדולה • החשוד שוחרר למעצר בית (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
תלמיד הישיבה שהותקף (צילום: באדיבות המצלם)

חבורת בני מיעוטים תקפה שני אחים יהודים ברובע המוסלמי בירושלים. בני החבורה קיללו אותם, היכו בהם ואחד אף ירק לעבר פרצופו של האח הבוגר - והכל לעיני שוטרי מג"ב שהגיעו לסייע.

אחד התוקפים נעצר, ובית המשפט שחרר אותו למעצר בית לחמישה ימים. כעת דורש עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו להאריך את מעצר הבית של החשוד היות והוא מהווה "סכנה לציבור".

התקיפה אירעה לפני כשבוע וחצי בשעות הערב, כאשר צעדו שני האחים, תלמידי ישיבה בשנות העשרים לחייהם, ברחוב ויה דולורוזה בעיר העתיקה בירושלים. במכתב ששלח עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את האחים למשטרת מרחב דוד תואר כי כשחלפו על פני שני בני מיעוטים אשר ישבו ברחוב החלו האחרונים לקללם ללא כל סיבה.

במקום התפתח דין ודברים בין האחים לבני המיעוטים, או אז החלו התוקפים לדרוש מהאחים "לעוף משם". משלא זזו האחים "מיד החלו הערבים לתקוף אותם בדחיפות, קללות ואיומים". חבורת נערי בני מיעוטים הצטרפה לתקיפה, והחלו גם הם לקלל ולתקוף את האחים.

"אחד הנערים אף הגדיל לעשות ובעט על מרשי בעוצמה את אחד הכדורים הישר לפרצוף, כל פרצופו של מרשי הפך אדום", נכתב במכתב. האחים הזעיקו את המשטרה, אולם גם כאשר שני שוטרי מג"ב הגיעו לזירת התקיפה לא הצליחו לעמוד בפני כמות התוקפים הגדולה.

בהמשך חטף אחד האחים אגרוף חזק לבטנו ואף הוטח בקיר הרחוב בעוצמה, כל זאת לנגד עיני השוטרים. חולצתו של האח השני נקרעה ע"י הפורעים. רק לאחר ששוטרי מג"ב הצליחו להרחיק את האחים מבעד לתוקפים ולהעבירם מעבר לגדר הביטחון נעצרה התקיפה. גם אז "אחד הפורעים שראה שאינו יכול להגיע אל מרשי מפאת הגנתם של שוטרי המג"ב, הגדיל לעשות וירק בפיו על פניו של מרשי, פעולה מביישת ודוחה".

האחים הגישו תלונה במשטרה, ועודכנו כי אחד מהתוקפים נעצר. כאמור, בית המשפט הורה לשחררו למעצר בית לחמישה ימים.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את האחים דורש להאריך את מעצר הבית של החשוד "על החשוד להישאר במער בית עד סוף ההליכים. תקיפת יהודים רק בשל היותם יהודים הינה טרור לאומני לכל דבר ועניין, והתוקף וחבריו מהווים סכנה ממשית לציבור. אני קורא למשטרה למצות את הדין עם התוקף ולעשות ככל הניתן בכדי ללכוד את התוקפים הנוספים ולהעמידם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר