בנט חוטף

מקלב ואזולאי תוקפים: "הכיפה הקטנה תעוף ברוח"

חברי הכנסת מיהדות התורה ומש"ס פתחו במתקפה את דיון 40 החתימות בהשתתפות רה"מ: "באת לעשות אקזיט, תרשום חשבונית ותעזוב אותנו" • נתניהו נעדר בתחילה, בניגוד לחוק (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט בדיון במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

כנס החורף של הכנסת ה-24 מתחיל להתחמם: חבר הכנסת אורי מקלב קבע כבר בזמן חופשת הקיץ דיון 40 חתימות בנושא ה"תקציב האנטי חברתי שפוגע בחלשים" כלשונו, המחייב את השתתפות ראש הממשלה נפתלי בנט.

חברי כנסת עולים בזה אחר זה ותוקפים את ראש הממשלה, שבהמשך יעלה להגיב. תקרית אירעה כחצי שעה לאחר פתיחת הדיון, כאשר יו"ר הכנסת מיקי לוי החליט להוציא את המליאה להפסקה עד שראש האופוזיציה בנימין נתניהו יגיע למליאה, כמחויב בתקנון.

דברי ח"כ אורי מקלב (צילום: ערוץ כנסת)

בדבריו תקף ח"כ מקלב את רה"מ: "אנחנו רוצים שהממשלה תצליח במאבק בקורונה, אבל צריך לתת תשובות ולא בנאומים שאינם מתכתבים עם המציאות", אמר. "תגידו באומץ: נכשלנו".

מקלב כינה את בנט "שחקן לא רע" בעקבות אחד מסרטוניו במסע בחירות מ-2013 והוסיף: "ממשלה איננה קמפיין בחירות ולא משחק. לאזרחים מגיע הסבר מה אתם עושים".

דברי ח"כ ינון אזולאי (צילום: ערוץ כנסת)

מקלב טען כי את ההסכמים הקואליציוניים הרבים ישלמו לומדי התורה: "איזה היגיון כלכלי יש בזריקת הנשים העובדות לעוני?", תהה ברקע גזירת המעונות, וחידד נגד בנט: "הכיפה הקטנה והדקה תעוף ברוח ותיעלם".

ח"כ ינון אזולאי מש"ס אמר כי "התקציב רומס את השכבות החלשות", והתייחס לעבר רה"מ כיזם הייטק: "באת לעשות עוד אקזיט. הגיע הזמן שתרשום לנו חשבונית ותעזוב אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר