לצאת חכם בלי לעבור דרך סוכן

אומרים ✋ לסוכן הביטוח, עושים ביטוח רכב ב-AIG

לא פלא שקשה לכם להתנתק מהרגלים אך אין לכם מושג כמה כסף אתם יכולים לחסוך בחודש, בפעולה אחת פשוטה. העולם התקדם...אין סיבה שעולם הביטוח יישאר מאחור (צרכנות)

זה הרגע שלכם לעזוב את סוכן הביטוח, להפסיק לשלם לו עמלות מנופחות ולנהל את הביטוח שלכם באופן חכם, עצמאי ומשתלם בחברת AIG (צילום: שאטרסטוק)

אתם שותים את אותו הקפה כבר עשרים שנה. שתיים סוכר וכפית גדושה קפאין. אוכלים ארוחת בוקר כל שישי באותו בית קפה, לא פלא שקשה לכם להתנתק מהרגלים ואין לכם מושג כמה כסף אתם יכולים לחסוך בחודש, בפעולה אחת פשוטה.

היכנסו ועשו את הצעד הראשון>>

רבים מאיתנו התרגלו לעבוד מול סוכן ומתקשים להתקדם הלאה, אל עולם הביטוח בשנת 2021. בעידן הדיגיטציה, בו עוברים חברות רבות לעבור בשיטה ישירה, שחוסכת זמן וכסף, אין סיבה שעולם הביטוח יישאר מאחור.

ב - AIG אפשר לצאת חכם בלי לעבור דרך סוכן ביטוח והתמורה שאתה מקבל טובה הרבה יותר.

הנה כמה סיבות טובות להגיד שלום לסוכן הביטוח ולעבור לביטוח החכם של AIG:

בגלל שאנחנו בכל מקום בשבילך

אם בעבר היינו נאלצים לקבוע פגישה עם הסוכן במשרדו, בחברת הביטוח AIG חוסכים את כל הטרטור המיותר. בשיחת טלפון אחת פשוטה, או הקלקה לאתר AIG מכל מקום ובכל זמן – ניתן לקבל הצעה און ליין, לקצר הליכים ולהפוך אותם לפשוטים ומהירים הרבה יותר.

ההתקדמות הטכנולוגית שמגבירה את הקצב, לא נשארת מאחור גם כשמדובר בתחום הביטוחים. AIG לשירותכם עם מגוון גדל והולך של שירותי אונליין באזור אישי באתר ובאפליקציה, עם ערוצי דואר אלקטרוני לתביעות ולהעברת מסמכים וכמובן במוקדים הטלפוניים - כדי שאתם תוכלו לבחור את ערוץ השירות הנוח לכם.

בגלל שאתם לא משלמים על הביטוח בשבת וחג

בשבתות ובחגים שהרכב חונה בחניה אין סיבה שהביטוחים שלנו ימשיכו לפעול ולגבות על כך תשלום, בשל כך מדיניות AIG שאין סיבה שהלקוח ישלם על הביטוח הרכב בימים בהם הוא מושבת.

בAIG- קשובים לצרכי המגזר החרדי, והתאימו עבורם חבילת ביטוח מיוחדת שאינה כוללת תשלום על הביטוח בשבתות וחגים שאז הרכב אינו בשימוש.

בגלל שאנחנו בפסגה שמונה שנים ברציפות!

על פי בדיקה מקיפה שערך משרד האוצר, חברת הביטוח AIG היא זאת שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל.

מדד משרד האוצר כולל 5 קריטריונים לאיכות שירות בביטוח: שביעות רצון לקוחות, שיעור תביעות ששולמו, מהירות טיפול בתביעות, זמני מענה טלפוני ותלונות הציבור. ומשרד האוצר קבע! AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל זו השנה השמינית ברציפות.

היכנסו ועשו את הצעד הראשון>>

בגלל שאנחנו מחויבים לכם

בAIG- מחויבים לשביעות רצון הלקוחות ומפעילים מוקד שירות מקצועי הנותן מענה לכל שאלה. חשוב לנו שתהיו מרוצים, והצרכים שלכם הם בראש מעייננו.

בגלל שיש לכם גב חזק ובינלאומי

AIG ישראל חברה לביטוח בע"מ היא השלוחה הישראלית של תאגיד הביטוח האמריקני AIG. לקוחות AIG נהנים מפתרונות ביטוח מתקדמים ומשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

זה הרגע שלכם לעזוב את סוכן הביטוח, להפסיק לשלם לו עמלות מנופחות ולנהל את הביטוח שלכם באופן חכם, עצמאי ומשתלם בחברת AIG.

ביטוח רכב ב - AIG

מכל הסיבות שבעולם

היכנסו לאתר>> או התקשר עכשיו 3686* , ונציג מקצועי יתאים עבורך את ההצעה המשתלמת ביותר!

AIG יצאת חכם

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר