היועצים התקוטטו

מסתבכת באנגלית: הסרטון המשפיל של איילת שקד • צפו

סרטון שהופץ מציג את שקד באור מגוחך ומשפיל במיוחד: השרה שהשתתפה בועידה בירושלים, גמגמה קשות באנגלית ונאלצה להיעזר בסובביה. וגם: קרב העוזרים בטוויטר (ברשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נעזרה בסובבים. שקד (צילום: Gershon Elinson/FLASH90)

אחרי שבתקופת הבחירות הופצו סרטונים מביכים שלה, סרטון שהופץ ברשתות בשעות האחרונות מציג את שרת הפנים איילת שקד מימינה באור מגוחך ומשפיל במיוחד.

בסרטון, שצולם בוועידת הג'רוזלם פוסט בירושלים, נראית שקד כשהיא מדברת באנגלית מגומגמת במיוחד ואף מבקשת מהאנשים סביבה תרגום למילה שלרגע שכחה כיצד אומרים אותה בשפה האנגלית.

שקד, שמדברת גם במבטא ישראלי בולט, לא הצליחה למצוא פירוש למילה הקלה יחסית "להעריך" ואחר מספר שניות נאלצה לבקש את עזרת סובביה.

האירוע כמובן עורר שיח רב ברשתות החברתיות. טופז לוק, יועצו של נתניהו, פרסם את הסרטון בטוויטר כשהוא זורק עקיצה נוספת על חשבונה. 'איילת שקד בוועידת 'ג׳רוזלם לייט טוק'״, כתב לוק.

יועץ התקשורת של השרה, דניאל אביטל, לא נותר חייב והגיב בחריפות. "בניגוד לבוס שלך", כתב, "שירד מהארץ ושפשף את האנגלית שלו בארה"ב, (אהלן מר ניתאי, והגברת בלייר) לשרה איילת שקד זה מעולם לא עבר בראש, גם במחיר של מבטא ישראלי".

לוק הגיב לו: "אתה מעליב את ה״מבטא הישראלי״ שיש בו דווקא הרבה חן. אין כאן עניין של מבטא, מדובר בבורות של אי ידיעת אנגלית בסיסית. במקום טיסה מיותרת לדובאי של הגב׳ שקד, תשקיעו בשיעורי אנגלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר