היציאה מהגל הרביעי

רן רזניק: "הממשלה בחרה לא לספור מתים"

העיתונאי רן רזניק, פרשן הבריאות של 'ישראל היום', מסכם את גל הקורונה הרביעי במדינת ישראל: "בין אם להכיל את המתים או "לספוג" אותם, אני חושב שהקבינט לא ספר אותם" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

העיתונאי רן רזניק, פרשן הבריאות של 'ישראל היום', מסכם את גל הקורונה הרביעי במדינת ישראל: "בין אם להכיל את המתים או "לספוג" אותם, אני חושב שהקבינט לא ספר אותם". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "זה הרבה יותר גרוע, אני חושב שהממשלה בחרה לא לספור את המתים, הקבינט כינה את זה במסמך האחרון שלו - אותו מסמך שבעקבותיו יצא בנט ודיבר נגד בכירי משרד הבריאות באו"ם בניו יורק, הוא קרא לזה שם - למדיניות של הקבינט "לספוג את המתים", אז בין אם להכיל את המתים או "לספוג" אותם, אני חושב שהקבינט לא ספר אותם".

במהלך החודשים האחרונים בנט בחר לקרוא למגיפה "מגיפת הדלתא" ולא "מגיפת הקורונה", מבחינתו לא מדובר בקורונה אלא ב"גל הדלתא" במסיבות עיתונאים הוא הקפיד לומר דלתא

"כן, זה היה ממש יחצ"ני או 'ספיני', זאת אומרת זה היה מן ספין כדי לבוא ולומר "הקורונה הייתה של נתניהו ועכשיו אנחנו בכלל במגיפה אחרת, אולי חדשה - 'מגיפת הדלתא', אחר כך קראו לה 'מגיפת הלא מחוסנים', אבל לא קורונה. זה ועוד איך קורונה.

"והשבוע ד"ר שרון אלרעי-פרייס ראש שירותי הבריאות הציבורי אזהירה שיכול להיות חלילה גם גל חמישי, לא בישראל, בעולם. זה עדיין יהיה קורונה, אולי עם וריאנט אחר, אבל קורונה, קורונה, קורונה. זה היה ניסיון שלא צלח, נדמה לי שתסכים איתי, להטות או להטעות את הציבור כאילו זו מגיפה אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר