הרובע בקרית גת • צפו

הצביעות של איילת שקד; ח"כ גפני תקף: 'אל תעבדי עלינו'

בדיון שנערך בוועדת הכספים, תקפו חברי הכנסת החרדים את השרה איילת שקד, בשל ביטול 'הרובע החרדי' בקרית גת • "את באה ויורקת לנו בפנים; אז מה אם אנחנו חרדים?!", אמרו • צפו (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
איילת שקד, היום (צילום: ערוץ כנסת)

הממשלה הודיעה אתמול (שלישי), על החלטתה לבטל את הרובע החרדי בקרית גת מערב, שיועד לבנייה עבור הציבור החרדי.

בדיון שנערך היום בוועדת הכספים בנושא הצ"ח התקציב - בו השתתפה גם שרת הפנים שקד, תקף חבר הכנסת אזולאי את השרה ואמר: "אמש פורסם שאת ושר השיכון, קיבלתם החלטה משותפת להדיר את צעדיו של הציבור החרדי גם בתחום הדיור ולא לקדם את התוכנית של השר לשעבר דרעי - להקמת 13 אלף יחידות דיור ממערב לקריית גת לציבור החרדי, ובמקום זה להעביר את כסיף בנגב עבור הציבור החרדי - למרות שהבהרנו אין ספור פעמים שאנחנו לא מעוניינים בכסיף כפתרון למצוקת הדיור".

"אני רוצה לדעת גבירתי השרה, האם המהלך הזה הוא חלק מהתוכנית שלכם לצמצם את כוחו של הציבור החרדי"? שאל אזולאי ולא זכה למענה, ושאל שוב: "אני מבקש לדעת האם את חוזרת או מתנצלת מהדברים של ראש הממשלה נגד הציבור החרדי"?, גם על השאלה הזו, לא זכה למענה.

חבר הכנסת גפני, שהשתתף אף הוא בדיון, תקף את השרה שקד, ואמר: "לא רצינו את כסיף - ואמרנו לך את זה. אנחנו חרדים, אבל אל תעבדי עלינו".

דבריו של אזולאי (ערוץ כנסת)

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, הגיב על קריית גת ואמר: "זו החלטה נוראית, הנועדה לפגוע בנושא הרגיש של הציבור החרדי שמתמודד עם מצוקת דיור קשה. כשר הפנים, השקעתי מאות שעות עבודה, בעבודה מאומצת מול הדרג המקצועי במשרדי הפנים, השיכון, ורמ"י לאשר את התוכניות של 'קרית גת מערב' לציבור החרדי. כל גורמי המקצוע בכל הוועדות הסטטוטרויות אישרו את התוכניות, מתוך הבנה אמיתית שמדובר בפתרון מקצועי נטו לציבור החרדי".

"הכוונה של שרי הפנים והשיכון לבטל במחי יד החלטה מקצועית, תעצים את מצוקת הדיור במגזר החרדי, והינה המשך ישיר למדיניות והמאמץ של ממשלת בנט להצר, להדיר ולהגביל את ההשפעה של הציבור החרדי. כוונה זו, לא תעבור לסדר היום ונעשה את כל המאמצים ובכלים שעומדים לרשותנו, על מנת שלא לאפשר פגיעה כה חמורה בציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר