פקקים של יותר משעתיים

סיוט בדרך לביתר: "המשטרה מתעללת בנו באמצע הלילה"

הפקקים בדרך לביתר והסביבה הם סיוט לא מהיום, אך לאחרונה, לטענת תושבים: "שוטרים מחליטים על דעת עצמם לבצע חסימה, ללא שום סיבה ביטחונית; גורמים לנו עוול" • הלילה - הפגנה (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
המחסומים המשטרתיים (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם, שעיה.)

תושבי העיר ביתר עילית והסביבה זועמים: הלילה (בין רביעי לחמישי) מאות נוסעים שנסעו בכביש המנהרות, נאלצו לשהות במשך קרוב לשעתיים בדרכים, בגלל מחסום משטרתי.

מאות הנוסעים, אשר חלקם עשו דרכם הביתה עם בני משפחותיהם, נאלצו להעביר את הזמן בהמתנה ארוכה ובפקק ארוך שנמשך יותר משעתיים, בגלל שוטרים שחסמו את הדרך ובדקו את מספרי הזהות של כלל נוסעי הרכבים.

אחד התושבים מספר בזעם ל'כיכר השבת': "הייתי בדרך חזור מירושלים, ולאחר שפניתי מדרך הרוזמרין בשכונת גילה, לכביש המנהרות, הבנתי שיש עומס תנועה".

"השעה הייתה 00:40 לאחר חצות, ובקבוצת עדכוני התנועה נכתב שיש עומס קל של 15 דקות, בשל העבודות בכביש - עבודות שמתקיימות מזה כשנתיים.".

התושב מספר: "מצאתי את עצמי בשעה 01:45 בלילה במנהרה השנייה שלפני המחסום, וכשהגעתי למחסום, עמדו שלשה שוטרים במחסום שבדקו את מספרי הזהות של כלי הרכב, לצד מהומה שנותרה במקום שכללה צעקות מצד הנהגים ומצד נוסעי אוטובוסים".

איציק, תושב נוסף המתגורר בביתר עילית, טוען בשיחה עם 'כיכר השבת': כי "מדובר בפעילות משטרתית שהחלה בחודש האחרון, ומתבצעת כמה פעמים בשבוע ללא כל סיבה נראית לעין, ובעיקר בשעות הלילה".

לדבריו, "השוטרים מחליטים על דעת עצמם לבצע חסימה בכביש מרכזי כל כך, ללא שום סיבה ביטחונית נראית לעין, ובכך נגרם עוול גדול למאות ואלפי נוסעים שנאלצים לעמוד בפקק יחד עם משפחות וילדים."

לדברי איציק: "הלילה לאחר הסבל של הנוסעים והנהגים, הוזעק למקום ראש העיר מאיר רובינשטיין, אשר יחד עם חברי העירייה, צחי ברים, ואברימי יודייקין, הצליחו לשחרר את התנועה לאחר מהומה וצעקות בינם לבין השוטרים, לאחר שעתיים של מחסום".

"אם הצורך במחסום הוא בטחוני, מדוע אחרי המהומה והבלגן המחסום שוחרר?", תוהה איציק ומוסיף: "ואם אין צורך שכזה, מדוע לאמלל אלפי אזרחים שעושים דרכם הביתה, חלקם אחרי יום עבודה ארוך"?

ל'כיכר השבת' נודע, כי בשל המצב הבלתי נסבל, מתוכננת הפגנה של תושבים הערב (חמישי) בשעה 22:00, במחסום המנהרות.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר במחסומים המבוצעים במסגרת המאבק המשטרתי המתמשך בעברייני הרכוש באזור. המשטרה פועלת כל העת למניעת עבירות רכוש וגניבת כלי רכב בעיר ירושלים והעברתם לשטחי איו"ש, פעילות המייצרת מניעה ואיתור של עברייני רכוש. לצד המשך הפעילות החשובה הזו למען הציבור ושמירת רכושו, תפעל המשטרה להקטין את עומסי התנועה באזור ככל שניתן, זאת במטרה להקל על משתמשי הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר