מסכמים את הגל הרביעי

רן רזניק: בנט הלך למהלך יחצני עם הקורונה

סוף הגל הרביעי של הקורונה; הירידה בתחלואה ובמאומתים; החיסון השלישי; ההתעלמות ממספר המתים והאם הלא מחוסנים אשמים? העיתונאי רן רזניק בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (בריאות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

העיתונאי רן רזניק, פרשן הבריאות הבכיר של 'ישראל היום', התארח באולפן 'כיכר השבת' וסיכם את הגל הרביעי של נגיף הקורונה בישראל. תקף את התנהלות הממשלה בהתעלמות ממספר המתים, ביציאה ממתווה התו הירוק והתייחס לשאלה האם הלא מחוסנים אשמים במצב?. צפו בריאיון המלא

קטע מהריאיון

לדבריו: "זה הרבה יותר גרוע, אני חושב שהממשלה בחרה לא לספור את המתים, הקבינט כינה את זה במסמך האחרון שלו - אותו מסמך שבעקבותיו יצא בנט ודיבר נגד בכירי משרד הבריאות באו"ם בניו יורק, הוא קרא לזה שם - למדיניות של הקבינט "לספוג את המתים", אז בין אם להכיל את המתים או "לספוג" אותם, אני חושב שהקבינט לא ספר אותם".

רן רזניק בריאיון לישי כהן

במהלך החודשים האחרונים בנט בחר לקרוא למגיפה "מגיפת הדלתא" ולא "מגיפת הקורונה", מבחינתו לא מדובר בקורונה אלא ב"גל הדלתא" במסיבות עיתונאים הוא הקפיד לומר דלתא

"כן, זה היה ממש יחצ"ני או 'ספיני', זאת אומרת זה היה מן ספין כדי לבוא ולומר "הקורונה הייתה של נתניהו ועכשיו אנחנו בכלל במגיפה אחרת, אולי חדשה - 'מגיפת הדלתא', אחר כך קראו לה 'מגיפת הלא מחוסנים', אבל לא קורונה. זה ועוד איך קורונה.

"והשבוע ד"ר שרון אלרעי-פרייס ראש שירותי הבריאות הציבורי אזהירה שיכול להיות חלילה גם גל חמישי, לא בישראל, בעולם. זה עדיין יהיה קורונה, אולי עם וריאנט אחר, אבל קורונה, קורונה, קורונה. זה היה ניסיון שלא צלח, נדמה לי שתסכים איתי, להטות או להטעות את הציבור כאילו זו מגיפה אחרת".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר